Digitální paperless pojišťovna

Digitální paperless pojišťovna

Zjednodušte a urychlete procesy pro externí i interní klienty – vše digitálně a bez papírů.

Už nemusíte trávit desítky hodin kopírováním, přepisováním, rozesíláním a archivováním dokumentů. Soustřeďte se na klienty či na zlepšování služeb. Nenechte se brzdit nadbytečnou administrativou, zvyšujte produktivitu i zisk. Umožněte klientům podepisovat dokumenty digitálně, komunikujte snadno a rychle i mezi odděleními a pobočkami.

Bezpapírové řešení pro celou společnost

  • Digitalizace smluv - uzavírejte a aktualizujte klientské smlouvy v digitální podobě, na pobočce i mimo ni. Všechna vstupní data vyplňujte přímo do online formuláře. Ušetřete až 90 % nákladů na tisk. 

  • Hlášení škodních událostí – umožněte klientům vyřídit likvidaci škody digitálně, pomocí mobilní aplikace.

  • Vyřizování škodních událostí – i vaši likvidátoři chtějí pracovat efektivně, bez zbytečných papírů. Škodní událost zdokumentují přímo na místě včetně popisu škod a foto či video dokumentace.

  • Elektronický underwriting – integrujte data z více zdrojů (např. o zdravotním stavu klienta), posuzujte rizika a nastavujte relevantní individuální podmínky a cenu.

  • Podpisová workflow – usnadněte si podpisová kolečka u smluvních dokumentací a všech procesů, které vyžadují dodržování legislativních norem. Systém vše ohlídá za vás.

  • Efektivní mikromanagement – díky komplexní elektronizace procesů snížíte množství administrativních úkonů, sjednotíte pohled na data a budeme schopní využívat pokročilé analytické a reportovací nástroje.

Digitalizace procesů významně sníží zátěž vaší servisní linky, odborných útvarů a metodiků. Pomůže vám s auditovaným schvalováním reportů, zápisů a veškeré dokumentace, a stejně tak se pro vás stane nástrojem pro rychlý sběr dat. Navíc sníží chybovost a také omezí riziko podvodů díky jednoznačné časové identifikaci smluv, které v elektronické podobě není možné antidatovat.

Podívejte se, jak bez zbytečných papírů funguje pojišťovna Metlife využívající mobilní aplikaci od Adastry.

90 %

90 % celkových nákladů na tisk a práci s dokumenty souvisí s vlastní administrací tisku (15 %), produkcí dokumentů (25 %) a manipulací s médii (50 %). 

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Thank you

We will contact you as soon as possible.

Oto Gucklhorn

Account manager

Oto Gucklhorn