Omnichannel marketing

Oslovujte zákazníky multikanálově

Zákazník požaduje konzistentní reakci. Sledujte zákaznickou cestu po online i offline kanálech a oslovte současné i budoucí klienty vhodnými nabídkami ve správný čas, na správném místě.

Digitalizace překonává tradiční marketingové kanály a umožňuje cílit na zákazníky správným nástrojem v různých fázích nákupního procesu. Sledujte cestu zákazníka všemi vašimi kanály a připravte mu konzistentní zákaznickou zkušenost a pohodlnou cestu k uzavření nákupu.

Zákazníci očekávají personalizovanou zákaznickou zkušenost a předpokládají profesionální přístup informovaného týmu. Takové řešení vyžaduje vzájemné propojení informací ze všech klientovi dostupných kanálů, onlinových i offlinových.

Díky našemu řešení pro digitální lead management poznáte životní cyklus vašich potenciálních i stávajících klientů, jejich historii a cestu napříč vašimi kanály. Budete schopní řídit a diferencovat marketingové kampaně napříč všemi kanály, prostřednictvím kterých zákazník přichází do styku se službami:

  • Offline: prodejna, prodejní call centrum, zákaznický servis, retenční tým, tým pro vymáhání pohledávek
  • Online: web, e-mail, sociální sítě, mobilní aplikace, online reklama aj.

Software dokáže nejen rozpoznat kdy a které kanály potenciální či stávající klient navštívil, ale také vyhodnotit procentuální šanci k uzavření obchodu v daném momentu rozhodovacího procesu klienta. Zvýšíte tak potenciál výsledné konverze nebo včas odhadnete tendenci zákazníka k odchodu ke konkurenci.

78 %

Podle Accenture by až 78 % pojistníků bylo ochotno sdílet své osobní údaje s pojišťovnou výměnou za relevantní služby na míru. 

Buďte profesionální

Rozhodně by se nemělo stávat, že klientovi, který řeší aktuálně problém se zákaznickou linkou, zavolá externí call centrum s nabídkou či agentura s dotazem, zda by službu doporučil ostatním. Ujistěte klienta o tom, že pracuje s profesionálním operátorem, který mu rozumí a vnímá jeho požadavky. Dobrá zákaznická zkušenost navyšuje pravděpodobnost opakovaného nákupu a zvyšuje retenci.

Automatizujte marketingové aktivity a zvyšte efektivitu vašich týmů

Na základě získaných znalostí můžete automatizovaně spouštět relevantní marketingové aktivity – např. aktivuje se chatovací bot či pop-up okno s dotazem na telefon potenciálního klienta, odešle se SMS, e-mail nebo je operátor zákaznické linky rovnou upozorněn na aktivitu přihlášeného klienta ve webovém rozhraní.

Variantou může být také push notifikace s časově omezenou nabídkou k danému produktu, např. 10% slevou při aktivaci balíčku služeb nebo prodloužení smlouvy do 7 dní. Individuálních řešení a kombinací kanálů jsou tisíce, pomůžeme vám vybrat ty nejefektivnější, které naplní vaše cíle.

Do celého procesu navíc umíme zapojit umělou inteligenci a prediktivní analytiku, které umožní předvídat další kroky potenciálního klienta a s předstihem navrhnout další postup.

None

Ukázka nastavení omnichannel kampaňového scénáře

Přínosy řešení

Zákazníci, kteří už náš omnichannel lead management využívají, nejčastěji zmiňují tyto přínosy:

  • Pozitivní zákaznická zkušenost.
  • Navýšení prodejů skrze včasné a relevantní nabídky.
  • Vylepšená prevence rizika odchodovosti, retence klienta.
  • Zvyšování loajality stávajících zákazníků a jejich afinity ke značce.

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Jiří Balcárek

Ředitel divize Telco a Retail

Jiří Balcárek