Zákazník požaduje konzistentní reakci. Sledujte zákaznickou cestu po online i offline kanálech a oslovte současné i budoucí klienty vhodnými nabídkami ve správný čas, na správném místě.
Digitalizace překonává tradiční marketingové kanály a umožňuje cílit na zákazníky správným nástrojem v různých fázích nákupního procesu. Sledujte cestu zákazníka všemi vašimi kanály a připravte mu konzistentní zákaznickou zkušenost a pohodlnou cestu k uzavření nákupu.
Zákazníci očekávají personalizovanou zákaznickou zkušenost a předpokládají profesionální přístup informovaného týmu. Takové řešení vyžaduje vzájemné propojení informací ze všech klientovi dostupných kanálů, onlinových i offlinových.
Díky našemu řešení pro digitální lead management poznáte životní cyklus vašich potenciálních i stávajících klientů, jejich historii a cestu napříč vašimi kanály. Budete schopní řídit a diferencovat marketingové kampaně napříč všemi kanály, prostřednictvím kterých zákazník přichází do styku se službami:
- Offline: prodejna, prodejní call centrum, zákaznický servis, retenční tým, tým pro vymáhání pohledávek
- Online: web, e-mail, sociální sítě, mobilní aplikace, online reklama aj.
Software dokáže nejen rozpoznat kdy a které kanály potenciální či stávající klient navštívil, ale také vyhodnotit procentuální šanci k uzavření obchodu v daném momentu rozhodovacího procesu klienta. Zvýšíte tak potenciál výsledné konverze nebo včas odhadnete tendenci zákazníka k odchodu ke konkurenci.
Podle Accenture by až 78 % pojistníků bylo ochotno sdílet své osobní údaje s pojišťovnou výměnou za relevantní služby na míru.
Buďte profesionální
Rozhodně by se nemělo stávat, že klientovi, který řeší aktuálně problém se zákaznickou linkou, zavolá externí call centrum s nabídkou či agentura s dotazem, zda by službu doporučil ostatním. Ujistěte klienta o tom, že pracuje s profesionálním operátorem, který mu rozumí a vnímá jeho požadavky. Dobrá zákaznická zkušenost navyšuje pravděpodobnost opakovaného nákupu a zvyšuje retenci.
Automatizujte marketingové aktivity a zvyšte efektivitu vašich týmů
Na základě získaných znalostí můžete automatizovaně spouštět relevantní marketingové aktivity – např. aktivuje se chatovací bot či pop-up okno s dotazem na telefon potenciálního klienta, odešle se SMS, e-mail nebo je operátor zákaznické linky rovnou upozorněn na aktivitu přihlášeného klienta ve webovém rozhraní.
Variantou může být také push notifikace s časově omezenou nabídkou k danému produktu, např. 10% slevou při aktivaci balíčku služeb nebo prodloužení smlouvy do 7 dní. Individuálních řešení a kombinací kanálů jsou tisíce, pomůžeme vám vybrat ty nejefektivnější, které naplní vaše cíle.
Do celého procesu navíc umíme zapojit umělou inteligenci a prediktivní analytiku, které umožní předvídat další kroky potenciálního klienta a s předstihem navrhnout další postup.

Ukázka nastavení omnichannel kampaňového scénáře
Přínosy řešení
Zákazníci, kteří už náš omnichannel lead management využívají, nejčastěji zmiňují tyto přínosy:
- Pozitivní zákaznická zkušenost.
- Navýšení prodejů skrze včasné a relevantní nabídky.
- Vylepšená prevence rizika odchodovosti, retence klienta.
- Zvyšování loajality stávajících zákazníků a jejich afinity ke značce.
Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.
Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.
Děkujeme
V co nejbližší době se vám ozveme.
