Excelentní zákaznická zkušenost

Excelentní zákaznická zkušenost

Monitorujte pomocí čidel a senzorů chování a nálady zákazníků na vašich prodejnách, oslovte je personalizovanou reklamou, přizpůsobte jim interiér obchodu, personál atd.

Zákazníci, zejména mladší generace, očekávají na prodejnách telekomunikačních operátorů moderní a inovativní řešení, která jim zprostředkují personalizovanou nabídku i vysoký komfort. Vyjděte vstříc jejich potřebám. Pomůžeme vám zkvalitnit zákaznický servis a navýšit tak objem prodejů.

Nákupní zážitek s našimi digitálními scénáři

Digitalizace včetně internetu věcí vám pomůže umocnit celkový dojem a získat důvěru zákazníků. Pomůžeme vám s následujícími oblastmi nebo navrhneme digitální scénář právě pro vás.

  • Personalizovaná nabídka/reklama – pomocí IoT technologií dokážeme anonymizovaně zmapovat základní fakta o návštěvnících prodejny (pohlaví či věk) a zobrazit jim personalizovanou nabídku pomocí interaktivních displejů rozmístěných na prodejně.
  • Umístění prodejny/lokální nabídka – umíme definovat cílové skupiny zákazníků, kteří bydlí nebo se pohybují v určitých lokalitách, resp. navštěvují vaše prodejny. Sestavíme jejich demografický profil a pomůžeme vám sestavit optimální produktovou nabídku ve stávající prodejně.
  • Interiér a zákaznická péče – se znalostí demografie a technologiemi, které umí identifikovat náladu i anomálie v chování návštěvníků, dokážeme vyhodnotit, jak jsou spokojeni např. s produktovou nabídkou, rozmístěním zboží na výstavních pultech a stolcích nebo službami vašich pracovníků. Zlepšete interiér obchodu i péči o zákazníky.
  • Obsluha bez čekání – pomůžeme vám s optimalizací pracovních směn. Přizpůsobte množství pracovníků na prodejně aktuálnímu počtu zákazníků na prodejně tak, aby nikdo nemusel čekat.
  • Benchmarking prodejen – umíme monitorovat vytíženost obsluhy prodejen, návštěvnost i prodeje, a tak optimalizovat systém pracovních směn, pracovní dobu nebo třeba nabídku. Můžete začít porovnávat jednotlivé prodejny mezi sebou. Využijte ověřená, tvrdá data, zapomeňte na pocity či odhady.
  • Proximity marketing a navigace – pomocí vizuálně přitažlivé a uživatelsky snadno použitelné mobilní aplikace dovedeme vaše zákazníky přímo k vám. Ať už se pohybují na ulici nebo po nákupním centru. Zobrazíme jim důležité informace (např. otevírací dobu či aktuální návštěvnost prodejny) či aktuální zboží v akci.
60 %

60 % spotřebitelů stojí o personalizovanou nákupní zkušenost s real-time nabídkami. (Zdroj: Accenture)

Pepper, humanoidní robot

Bavili jste se na prodejně T-Mobile v Praze nebo v Brně s robotem T-Dee? Nestihli jste to? Tak se na to podívejte na videu nebo si o tom přečtěte.

Nyní návštěvníky prodejny spíš rozptyluje, ale časem dostane mnohem významnější roli. Uvítá zákazníky při vstupu do prodejny, představí jim aktuální nabídku nebo je pomůže nasměrovat za zbožím a službami, které hledají.

S návštěvníky komunikuje česky, v přirozeném jazyce. Rozpoznává lidské emoce a přizpůsobuje jim své reakce. T-Dee je vlastně Pepper od Soft Bank Robotics Europe (SBRE) a Adastra jako partner tohoto lídra v humainoidní robotice poskytuje Pepperovi plnou softwarovou podporu. Peppera zaškolíme a dodáme tak, aby plně vyhovoval vašim potřebám a potřebám vašich zákazníků. Jeho služeb můžete využít i příležitostně v rámci krátkodobého pronájmu.

Odlište se od konkurence s technologickou inovací a nabídněte vašim zákazníkům excelentní zákaznickou zkušenost z nakupování.

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Jiří Balcárek

Ředitel divize Telco a Retail

Jiří Balcárek