Digitální paperless procesy

Digitální paperless procesy

Zjednodušte a urychlete procesy pro externí i interní klienty – vše digitálně a bez papírů.

Už nemusíte trávit desítky hodin kopírováním, přepisováním, rozesíláním a archivováním dokumentů. Uvolněte ruce svých zaměstnanců, aby se mohli věnovat zlepšování služeb nebo se starat o zákazníky a ne o papíry. Nenechte se brzdit nadbytečnou administrativou, zvyšujte produktivitu i zisk a eliminujte chyby způsobené lidským faktorem.

Sdílené disky dávno vyšly z módy. Dnes už lze dokumenty třídit a řídit jejich životní cyklus od vzniku po distribuci. Své dokumenty a práci s nimi tak máte pod kontrolou a firmu můžete ovládát i z mobilu. Umožněte klientům podepisovat dokumenty digitálně, komunikujte snadno a rychle i mezi odděleními a pobočkami.

Potřebujete snadnou evidenci dokumentů včetně metadat a verzování nebo řízení přístupu oprávněných uživatelů? A ještě k tomu nástroj, který lze integrovat do vašich interních systémů? Zajistíme vám i další funkce jako je anonymizace dokumentů, jejich podepisování, archivace a skartace.

Bezpapírové řešení pro celou společnost

  • Digitalizace smluv – uzavírejte a aktualizujte klientské smlouvy už jen v digitální podobě. Všechna vstupní data vyplňujte přímo do online formuláře. Ušetřete až 90 % nákladů na tisk. Zabezpečte vaše dokumenty proti ztrátě, pozměňování i proti neoprávněnému přístupu. Využijte nástroje pro vyvrácení pochyb o pravosti obsahu. Dokumenty ukládejte do důvěryhodného archivu a opatřete je metadaty pro jejich následné vyhledávání.
  • Podpisová workflow – usnadněte si podpisová kolečka u smluvních dokumentací a všech procesů, které vyžadují dodržování legislativních norem. Systém vše ohlídá za vás. Umožníme vám vytvářet statistiku o podepsaných dokumentech.
  • Efektivní management – komplexní elektronizace procesů společnosti sníží množství administrativních úkonů, sjednotí pohled na data a nabídne pokročilé analytické a reportovací nástroje. Firma má přehled o stavech úkolů, příležitostí.
  • Digitalizovaná personalistika – získejte přehled o všech uchazečích o volné pozice, abyste včas kontaktovali ty správné při nedostatku lidských zdrojů. Uchovávejte historii kontaktů.

Digitalizace procesů významně sníží zátěž vaší zákaznické linky, back officu, servisních týmů, pracovníklů sítě i nákupu, personalistům…

90 %

90 % celkových nákladů na tisk a práci s dokumenty souvisí s vlastní administrací tisku (15 %), produkcí dokumentů (25 %) a manipulací s médii (50 %). 

Podívejte se, jak s mobilní aplikací od adastra.one funguje bez zbytečných papírů např. pojišťovna Metlife. Aplikace automatizovaně předchází chybám při vyplňování pojistných smluv. 

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Jiří Balcárek

Ředitel divize Telco a Retail

Jiří Balcárek