Application Performance Management (APM)

Posviťte si na výkon svých aplikací

Díky Application Performance Managementu se již nemusíte potýkat s nekonečnými diskuzemi mezi administrátory serverů, databází, vývojáři a dodavateli o tom, kdo může za výkonnostní problémy. Jasně a přehledně ukažte všem, kde je problém. Pro tuto sféru můžeme v Adastře nabídnout perfektní řešení od americké společností Dynatrace.

Pro všechny druhy aplikací je jedinou skutečně klíčovou metrikou pro monitoring uživatelská zkušenost. Vždyť pomalé načítání aplikace, částečná nebo dokonce úplná nedostupnost může mít velmi vážné následky jako ušlý zisk z obchodní platformy, poškození reputace nebo snížená produktivita zaměstnanců společnosti.

Bez možnosti ověřit uživatelskou zkušenost pomocí APM se můžete společně s IT pouze domnívat, jaký je reálný stav podle analýzy serverů, sítě, logů a dalších roztříštěných datových zdrojů.

Začněte s APM tím, zda problém postihuje uživatele, a identifikací problémové domény. Teprve poté je možné zabývat se detailním pohledem na metriky měřené v rámci této domény. APM tak umožní uspořit spoustu času a zdrojů, které by se jinak podílely na zdlouhavém hledání problému, příčiny a řešení.

Díky APM můžete IT dramaticky usnadnit práci tím, že dostane všechna data do rukou hned. Mohou tak problém opravit za 10 minut a ne za týden.

40 %

Vývojáři průměrně tráví 40 % svého času analýzou a simulací problémů, místo aby tento čas věnovali vytváření inovativních softwarových řešení.

Dynatrace APM

Dynatrace APM pokrývá moderní IT služby a aplikace celkově – od uživatelského zařízení až po databáze. Je to možné díky unikátní kombinaci agentových, bezagentových a syntetických přístupů k monitoringu aplikací.

None

Schéma APM

Pro kompletní přehled tak máte k dispozici metriky o odezvě pro skutečné i syntetické (simulované) uživatele a nemusíte už nikdy pochybovat, zda služba běží nebo neběží, případně jak rychle odpovídá.

Prostřednictvím patentovaných technologií sledujte průchod uživatelských transakcí skrz komplexní mnohavrstevné aplikace. Dynatrace vždy sleduje 100 % uživatelských transakcí – žádné odhady, statistické korelace nebo sledování jen některých kliknutí. Celkovou odezvu rozdělíte na jednotlivé aplikační vrstvy a můžete tak jednoznačně říct, kolik času se tráví na klientské straně (v prohlížeči), na síti nebo na straně serverů. Dalším krokem je pak pohled na aplikační úroveň a to až na úroveň jednotlivého řádku kódu.

Dříve byly APM nástroje pouze pro tým provozu IT. Nicméně spolupráce mezi oddělením provozu, testování a vývoje může díky modernímu APM výrazně akcelerovat rychlost nalezení a odstranění chyb. Specialista provozu může z řešení Dynatrace APM předat přesný detail o aplikační chybě přímo vývojáři. Ten díky možnosti identifikovat příčinu až na úroveň řádek kódu několika kliknutími zjistí, kde byl problém, bez nutnosti transakci replikovat nebo simulovat.

Pokud si uživatelé například stěžují na pomalou odezvu webové aplikace, může oddělení IT strávit dny nebo i týdny analýzou odezvy serverů, aby se nakonec zjistilo, že se jedná o nedostatečně optimalizovaný JavaScriptový kód. Díky kompletnímu přehledu s APM to oddělení provozu může zjistit během několika minut.

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Nedávno jsme optimalizovali problém s databází, který by nám bez použití Dynatrace trval odhadem týden. Tento čas by nám zabrala simulace problému, analýza logů, eskalace a různé diskuze o možnostech příčiny. S Dynatrace APM jsme na ni přišli za 10 minut. Dodavatel zajásal a hned jsme to opravili.

Petr Venera, Portal Operations (IT), O2 Czech Republic

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Jiří Balcárek

Ředitel divize Telco a Retail

Jiří Balcárek

Antonín Hieke

Consultant

Antonín Hieke