.

WEBINÁŘ


Ecommerce performance monitoring

Termín:

5. 5. 2021, 12:00

Trvání:

1 hodina

Cena:

zdarma

Místo konání:

online

Maximalizujte výkon svého e-shopu a aplikací. Odhalte problémy a chyby dříve, než je pocítí zákazník.

Co se dozvíte:

Naši experti vám na webináři představí řešení pro aplikační monitoring, díky kterému budete mít svůj e-shop a aplikace pod kontrolou, dostupné kdykoliv, kdekoliv a bez chyb.

Do dobře fungujícího, bezchybného a uživatelský přívětivého e-shopu se zákazníci vždy rádi vrací. Pokud ale cokoliv nefunguje na 100 % a zákazník to během svého nákupu pocítí, neodpouští a odchází ke konkurenci. A co víc, o r;své negativní zkušenosti se rád podělí se svým okolím. Můžete tak přijít nejen o zisk, ale i o dobré renomé. Proto je nutné zaměřit se na dostupnost a funkčnost aplikací a samotného e-shopu. Jen tak přinesete vašim zákazníkům tu nejlepší zákaznickou zkušenost.

Řešení Dynatrace odhalí skryté problémy a najde jejich zdroj bez ohledu na složitost monitorovaného prostředí. Včas detekuje problémy s dostupností, pomalou odezvu či nevyhovující výkon. 

Přineseme odpovědi na tyto otázky: 

  • Jak ovlivní negativní zkušenost na webu nákupní chování?
  • Proč a jak měřit zákaznické chování?
  • Jaký vliv má zákaznická zkušenost na konverzní poměr?
  • Jak rychle odstranit problém s nedostupností aplikace nebo webu?
  • Jak předcházet chybám v provozu aplikací pomocí AI?

Registrace zdarma

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Prezentující:

RICHARD WITTEK
Business Development Manager
Adastra

JIŘÍ KUREJKO
Managing Consultant
Adastra

Hlavní témata:

  • Proč se dívat na e-shop z pohledu zákazníků
  • Které metriky se vyplatí sledovat
  • Tipy pro optimalizaci zákaznické zkušenosti na webu
  • Proč modernizovat vaši e-commerce analytiku
  • Inovace e-commerce pomáhají zvyšovat efektivitu a přinášet vyšší zisk
  • Co nabízí zdarma dostupné přístupy a co navíc poskytují placené nástroje