Predikujte nákupní košík svých klientů a citlivě jim nabídněte zboží, které obvykle kupují. Šetřete jejich čas a optimalizujte své sklady.
Ať už jste online obchod nebo kamenná prodejna, máte spoustu dat o tom, co, kdy a jak často nakupují vaši zákazníci – v loajalitních systémech, vydaných účtenkách, díky senzorům na prodejně nebo monitoringu cesty zákazníka po vašem webu. Naučíme vás s těmito daty efektivně pracovat.
Nákupní historie prozradí nejvíce
Pomůžeme vám z nákupní historie zákazníka odhadnout, co si tentokrát koupí. Buďte s naší predikcí nákupního košíku, ke které využíváme umělou inteligenci a strojové učení, cenově proaktivní a nabídněte mu obvykle kupované produkty za výhodnější cenu, doplňkové zboží z vaší akce nebo jiné příležitost pro up-sell. Nadefinujeme pro vás tyto vzorce včetně nezbytných výjimek, jako jsou nežádoucí produkty pro mladistvé, vegetariány atp.
S naším řešením také pohlídáme, abyste se jako retaileři chovali cenově efektivně a nezlevňovali současně dva druhy zboží, které zákazníci obvykle kupují v kombinaci. Zabráníme tak zbytečnému snižování vašich tržeb.
Využijte a vytěžte i data, z nichž víte, co právě u vás zákazník vyhledával, nebo detaily kterých produktů či služeb si na vašich kanálech prohlížel. V rámci proaktivního marketingu takových informací můžete využít např. k cíleným cenovým zvýhodněním nebo nabídce prodloužené záruky prostřednictvím cílené push notifikace.
Podle výzkumu E&Y je jen 11 % retailerů přesvědčeno, že dokáže vytěžit svá prodejní data.
Optimální skladové zásoby
Na základě informací o nákupním chování vašich zákazníků vám pomůžeme i s efektivním řízením skladu a skladových zásob. Budete tak snáze schopní optimalizovat objem objednávek a zboží na prodejnách či na skladech e-shopu podle skutečných potřeb vašich klientů. A připravit se tak na vyšší poptávku před víkendem, státním svátkem nebo třeba i s ohledem na aktuální předpověď počasí.
Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.
Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.
Děkujeme
V co nejbližší době se vám ozveme.
