Sledujte zákaznickou cestu po online i offline kanálech a oslovte budoucí klienty vhodnými nabídkami ve správný čas, na správném místě.
Digitalizace překonává tradiční marketingové kanály a umožňuje cílit na zákazníky správným nástrojem v různých fázích nákupního procesu. Sledujte díky našemu řešení pro digitální lead management životní cyklus vašich potenciálních i stávajících klientů, jejich historii a cestu napříč vašimi kanály a zabraňte jim odejít ke konkurenci nebo zvyšte potenciál výsledné konverze.
S naším řešením pro omnichannel marketing budete schopní řídit a diferencovat marketingové kampaně napříč všemi kanály, prostřednictvím kterých zákazník přichází do styku se službami:
-
Offline: kamenná pobočka, call centrum, prodejci aj.
-
Online: web, e-mail, sociální sítě, mobilní aplikace, online reklama aj.
Software dokáže nejen rozpoznat kdy a které kanály potenciální či stávající klient navštívil, ale také vyhodnotit procentuální šanci k uzavření obchodu v daném momentu rozhodovacího procesu klienta.
Automatizace marketingu
Na základě získaných znalostí se automatizovaně spustí relevantní marketingové aktivity – např. aktivuje se chatovací bot či pop-up okno s dotazem na telefon potenciálního klienta, odešle se SMS, e-mail nebo je operátor zákaznické linky rovnou upozorněn na aktivitu přihlášeného klienta ve webovém rozhraní.
Variantou může být také push notifikace s časově omezenou nabídkou k danému produktu, např. 10% slevou při uzavření pojistky do 7 dní. Individuálních řešení a kombinací kanálů jsou tisíce, pomůžeme vám vybrat ty nejefektivnější, které naplní vaše cíle.
Do celého procesu navíc umíme zapojit umělou inteligenci a prediktivní analytiku, které umožní předvídat další kroky potenciálního klienta a s předstihem navrhnout další postup.

Ukázka nastavení omnichannel kampaňového scénáře
Přínosy řešení
Zákazníci, kteří už náš multichannel lead management využívají, nejčastěji zmiňují tyto přínosy:
-
Pozitivní zákaznická zkušenost.
-
Navýšení prodejů skrze včasné a relevantní nabídky.
-
Vylepšená prevence rizika odchodovosti, retence klienta.
-
Zvyšování loajality stávajících zákazníků.
Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.
Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.
Děkujeme
V co nejbližší době se vám ozveme.
