Omnichannel event-driven marketing

Oslovujte zákazníky multikanálově

Sledujte zákaznickou cestu po online i offline kanálech a oslovte budoucí klienty vhodnými nabídkami ve správný čas, na správném místě.

Digitalizace překonává tradiční marketingové kanály a umožňuje cílit na zákazníky správným nástrojem v různých fázích nákupního procesu. Sledujte díky našemu řešení pro digitální lead management životní cyklus vašich potenciálních i stávajících klientů, jejich historii a cestu napříč vašimi kanály a zabraňte jim odejít ke konkurenci nebo zvyšte potenciál výsledné konverze. 

S naším řešením pro omnichannel marketing budete schopní řídit a diferencovat marketingové kampaně napříč všemi kanály, prostřednictvím kterých zákazník přichází do styku se službami: 

  • Offline: kamenná pobočka, call centrum, prodejci aj. 

  • Online: web, e-mail, sociální sítě, mobilní aplikace, online reklama aj. 

Software dokáže nejen rozpoznat kdy a které kanály potenciální či stávající klient navštívil, ale také vyhodnotit procentuální šanci k uzavření obchodu v daném momentu rozhodovacího procesu klienta. 

Automatizace marketingu

Na základě získaných znalostí se automatizovaně spustí relevantní marketingové aktivity – např. aktivuje se chatovací bot či pop-up okno s dotazem na telefon potenciálního klienta, odešle se SMS, e-mail nebo je operátor zákaznické linky rovnou upozorněn na aktivitu přihlášeného klienta ve webovém rozhraní.  

Variantou může být také push notifikace s časově omezenou nabídkou k danému produktu, např. 10% slevou při uzavření pojistky do 7 dní. Individuálních řešení a kombinací kanálů jsou tisíce, pomůžeme vám vybrat ty nejefektivnější, které naplní vaše cíle. 

Do celého procesu navíc umíme zapojit umělou inteligenci a prediktivní analytiku, které umožní předvídat další kroky potenciálního klienta a s předstihem navrhnout další postup. 

None

Ukázka nastavení omnichannel kampaňového scénáře

Přínosy řešení

Zákazníci, kteří už náš multichannel lead management využívají, nejčastěji zmiňují tyto přínosy: 

  • Pozitivní zákaznická zkušenost. 

  • Navýšení prodejů skrze včasné a relevantní nabídky. 

  • Vylepšená prevence rizika odchodovosti, retence klienta. 

  • Zvyšování loajality stávajících zákazníků. 

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Lenka Nováková

Ředitelka divize IoT

Lenka Nováková