Excelentní zákaznická zkušenost

Excelentní zákaznická zkušenost

Monitorujte pomocí čidel a senzorů chování a nálady zákazníků, oslovte je personalizovanou reklamou, přizpůsobte jim interiér obchodu, personál atd.

Retail se bez nejnovějších technologií neobejde. Zákazníci, zejména mladší generace, očekávají moderní a inovativní řešení, která jim zprostředkují personalizovanou nabídku i vysoký komfort. Vyjděte vstříc jejich potřebám. Pomůžeme vám zkvalitnit zákaznický servis, a navýšit tak objem prodejů.

Nákupní zážitek s našimi digitálními scénáři

Digitalizace včetně internetu věcí vám pomůže umocnit celkový dojem a získat důvěru zákazníků. Pomůžeme vám s následujícími oblastmi nebo navrhneme digitální scénář právě pro vás.

  • Personalizovaná nabídka/reklama – pomocí IoT technologií dokážeme anonymizovaně zmapovat základní fakta o návštěvnících obchodu (pohlaví či věk) a zobrazit jim personalizovanou nabídku pomocí interaktivních displejů rozmístěných na prodejně nebo v obchodním centru.
  • Umístění prodejny/lokální nabídka – díky integraci s daty z různých odvětví (např. telco daty) umíme definovat cílové skupiny zákazníků, kteří bydlí nebo se pohybují v určitých lokalitách, resp. navštěvují vaše místní prodejny. Sestavíme jejich demografický profil a pomůžeme vám vybrat vhodné místo pro otevření dalšího obchodu nebo sestavit optimální produktovou nabídku ve stávající prodejně.
  • Interiér a zákaznická péče – se znalostí demografie a technologiemi, které umí identifikovat náladu i anomálie v chování návštěvníků, dokážeme vyhodnotit, jak jsou spokojeni např. s produktovou nabídkou, rozmístěním zboží v regálech nebo službami vašich pracovníků. Zlepšete interiér obchodu či obchodního centra i péči o zákazníky.
  • Placení bez čekání – pomůžeme vám s optimalizací pracovních směn. Otevírejte a zavírejte pokladny podle aktuální počtu zákazníků na prodejně, tak, aby nikdo nemusel čekat.
  • Benchmarking prodejen – umíme monitorovat vytíženost obsluhy obchodů, návštěvnost i prodeje, a tak optimalizovat systém pracovních směn, pracovní dobu nebo třeba nabídku. Můžete začít porovnávat jednotlivé prodejny mezi sebou. Využijte ověřená, tvrdá data, zapomeňte na pocity či odhady.
  • Proximity marketing a navigace – pomocí vizuálně přitažlivé a uživatelsky snadno použitelné mobilní aplikace dovedeme vaše zákazníky přímo k vám. Ať už se pohybují na ulici nebo po nákupním centru. Zobrazíme jim důležité informace (např. otevírací dobu či aktuální návštěvnost obchodu), aktuální zboží v akci nebo třeba slevové kupony, které u vás mohou uplatnit.
63 %

63 % českých zákazníků by ocenilo větší porozumění svým potřebám ze strany obchodníků. (Zdroj: KPMG)

Pepper, humanoidní robot

Dokážete si představit, že vaše zákazníky při vstupu do prodejny nebo informačního koutku přátelsky uvítá humanoidní robot a představí jim aktuální nabídku nebo je pomůže nasměrovat za zbožím nebo službami, které hledají? Podívejte se, jak mu to jde:

Pepper je společník, který dokáže s vašimi návštěvníky komunikovat v přirozeném jazyce. Rozpoznává lidské emoce a přizpůsobuje jim své reakce. Adastra jako partner– Soft Bank Robotics Europe (SBRE, lídra v humainoidní robotice) poskytuje Pepperovi plnou softwarovou podporu.

Peppera zaškolíme tak, aby plně vyhovoval vašim potřebám a potřebám vašich zákazníků. Jeho služeb můžete využít i příležitostně v rámci krátkodobého pronájmu, např. otevření nového obchodního centra.

Odlište se vůči konkurenci díky technologické inovaci a nabídněte vašim zákazníkům excelentní zákaznickou zkušenost z nakupování.

Třeba s mobilní aplikací od adastra.one využívající rozšířené reality pro navigaci i zprostředkování lokální nabídky. Nebo si přečtěte, jak zákaznickou zkušenost s digitálními scénáři od Adastry vylepšují v T-Mobile nebo v Alza.cz v Maďarsku

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

57 %

57 % zákazníků upřednostňuje lokální nabídky. (Zdroj: beaconstac)

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Adéla Mikschiková

Business Development Manager IoT

Adéla Mikschiková