Efektivní prodejna

Optimalizace prodejní plochy, otevírací doby a personálu

Optimalizujte plochu, otevírací dobu a personál na vašich prodejnách díky sledování pohybu zákazníků.

Umožněte vašim zákazníkům nakupovat bez nudného čekání ve frontách. Zpříjemněte jim návštěvu prodejen optimalizací ploch se zbožím v regálech/na akčních stáncích, a volných ploch, otevírací doby a personálu. Ušetřete náklady a zvyšujte spokojenost zákazníků i vaše obraty a zisky. 

Umíte zajistit, aby se vaši zákazníci nehromadili na nevhodných místech, třeba u pokladen? Stavíte promo stánek s hosteskami tam, kde je více volného prostoru nebo tam, kde se zákazníci obvykle déle zdržují?  Je efektivní plošné zavedení stejné otevírací doby ve všech obchodech, když se nákupní zvyklosti zákazníků v regionech liší? Nespoléhejte se na pocity či domněnky. Pomůžeme vám to změřit. 

32 %

32 % českých zákazníků vadí při nakupování fronty u pokladen. (Zdroj: Rondo.cz)

Sledování díky moderním technologiím

S našimi řešeními využívajícími technologie internetu věcí dokážeme zmapovat počet a pohyb zákazníků na vašich prodejnách a dobu, kterou zde stráví a na jakých místech ji stráví. Pomůžeme vám také zjistit přesnou návštěvnost v průběhu dne a určit, kdy se tvoří největší fronty a je vhodné otevřít další pokladny. Nastavte na jednotlivých prodejnách vhodnou otevírací dobu i pracovní směny, tak abyste byli spokojeni vy i vaši zákazníci. Dostanete přehledné reporty a srozumitelné dashboardy. Začněte se rozhodovat na základě tvrdých dat. 

Budete znát odpovědi na následující otázky: 

  • Jaká je průběžná návštěvnost jednotlivých prodejen a jak se mezi nimi liší?  

  • Platí stejná pravidla pro velká i malá města?

  • Jaký je rozdíl v návštěvnosti prodejen se vstupem z ulice a těmi v obchodních centrech?  

  • Kudy putují zákazníci po prodejní ploše? Využíváte obchodní plochu optimálním způsobem? 

  • Nevznikají někde místa se zbytečným přetlakem zákazníků? A kde jsou naopak hluchá místa prodeje? 

  • Kam umístit promo stánky, aby nepřekážely ani nezůstaly skryté? A kam podlahové displeje? 

  • Kterou denní dobu se u pokladen nejčastěji tvoří fronty?

  • Jak dlouho zákazníci průměrně ve frontě čekají? 

  • Kdy je vhodné otevřít nebo uzavřít pokladnu pro optimální odbavení zákazníků? 

  • Neplýtváte zbytečně personálními náklady?  

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Adéla Mikschiková

Business Development Manager IoT

Adéla Mikschiková