Pusťte se s námi do digitální transformace. Za poslední 3 roky jsme implementovali či pilotně rozběhli přes 60 digitálních projektů.
Současná doba si žádá silnou digitální strategii. Dnešní zákazník se rozhoduje teď a tady, což vyžaduje perfektní připravenost na vaší straně, znalost detailních informací, které jste o zákazníkovi i o vašich produktech schopní posbírat, a jejich propojení umožňující rychle a efektivně řídit zaměstnance, zákazníky i stavy zboží na kamenných i online prodejnách.
Vytváříme a implementujeme digitální strategie
K digitalizaci přistupujeme ze 3 úhlů pohledu:
Digitalizace zákaznické zkušenosti
- Dialog se zákazníky pojišťovny online i offline
- Znalost zákazníka
- Kvalita prodeje a servisu
- Poprodejní servis
- Individuální přístup v závislosti na segmentu
- Self-service
- Mobilní aplikace
- Věrnostní programy
Uživatelské zkušenosti vašich zaměstnanců
- Znalost a schopnost obsloužit klienta
- Funkční systémy
- Jednoduché aplikace
- Přehledně dostupné informace
- Automatické a efektivní workflow
Optimalizace procesů
- Jasný přehled o výkonu firmy
- Práce s informacemi na základě konkrétních dat
- Integrované systémy
Máme nespočet zkušeností s komplexním redesignem stávajících procesů společností. Společně s procesy se věnujeme i jejich dopadům do celého ekosystému organizace – do obchodních a byznys modelů, IT architektury a systémů včetně používaných technologií, do personálních vazeb a organizační struktury.
Usnadněte a zpříjemněte klientům kontakt s vámi a zaměstnancům jejich práci. Obojí násobí sílu a možnosti vaší firmy, a tím i její obchodní výsledky.
82 % mladých lidí (a 55 % ostatních zákazníků) v kamenných obchodech přes chytrý telefon srovnává cenu, hledá recenze nebo si zboží fotí. (Zdroj: EY)
Budujeme digitální retail
Podívejte se, jak mobilní aplikace od Adastry využívající rozšířené reality, může zavést klienta až k vám do obchodu.
Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.
Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.
Děkujeme
V co nejbližší době se vám ozveme.
