Alza.cz měří v Maďarsku zájem zákazníků o zboží pomocí IoT scénářů od Adastry
Symbióza kamenných obchodů a e-shopů – je to cesta pro maloobchod v budoucnosti?

Vaši zákazníci jsou sice online téměř nepřetržitě, ale nenechají si ujít ani zážitek z prodejny. Využijte toho a oslovujte je cíleně, personalizovaně, ve správný okamžik.
V retailu nastává éra C2B (customer-to-business). Zákazníci si přizpůsobují zboží podle svých potřeb a přání. Nejlepší značky o produktu hovoří, vysvětlují, jak ho používat, píší o něm na sociálních sítích, doporučují ho. Není hranice mezi on-line a off-line nakupováním – je jedno, zda si zboží koupíte na prodejně, v e-shopu nebo při čtení článku na serveru s módou nebo o vaření.
Naše digitální řešení vám umožní zrychlit zásobování i dodávku zboží. Přesně víte, kde se právě kamion s novým zbožím nachází a kdy dorazí do skladu. Naplánujte si kapacity, připravte zdroje a optimálně vychystávejte.
Využijte třeba možností internetu věcí, monitorujte chování a náladu vašich zákazníků, nabídněte jim správné produkty, nenechte je čekat u pokladen, nasměrujte je na volné parkovací místo. Pak se k vám budou rádi vracet.
Pomůžeme vám fungovat jako skutečný multichannel. Využívat moderní technologie a zrychlovat objednávání, distribuci a dodávání v e-shopech nebo naskladňování a vyskladňování v kamenných prodejnách.
S naším reportingem a dalšími analytickými metodami odhadneme budoucí požadavky na zásoby i na pokrytí prodejen lidskými i dalšími zdroji. Zohledníme i sezónnost a výkyvy ve spotřebě např. související s počasím.
Naše řešení jsou postavena na využívání toho nejmodernějšího, co současný technologický svět nabízí. Jen to správně využít. Rádi s vámi prokonzultujeme vaše problémy, navrhneme řešení a zajistíme implementaci včetně projektového vedení.