Případové studie

Equa bank

Equa bank

Adastra stála u zrodu Equa bank

Equa bank, která v ČR právě vznikala, přizvala Adastru k vybudování on-line integrační vrstvy. Adastra s použitím nástroje ESB vytvořila jak integrační hub sloužící pro projení jednotlivých systémů, tak i jednotné on-line úložiště klientských dat
(ODS – on-line data store).

Jaký problém jsme řešili

None

V rámci Equa bank se jednalo o vybudování integrační vrstvy pro celou banku, která propojuje různá rozhraní systémů. Tato vrstva umožňuje propojovat heterogenní systémy a transformovat data z jednoho systému do druhého, aby si systémy vzájemně rozuměly.

Nedílnou součástí této vrstvy je i sjednocující pohled na klienta. Tím je ODS jako integrované úložiště, v němž jsou k dispozici aktuální klientská data (smlouvy, kontakty, marketingové údaje) dostupné v on-line režimu.

Jaké jsme dodali řešení

Při implementaci jsme mohli postupovat bez ohledu na existující integrační systémy, neboť žádné neexistovaly. Proto jsme vytvořili a dodrželi architektonický návrh celého řešení, který se nám do dodání do provozu podařilo udržet ve své čistotě.

Jednotlivé týmy navíc seděly pospolu, a proto jsme velmi rychle nacházeli společnou cestu. Díky tomu šlo celé řešení do ostrého provozu již za rok. Často jsme také vycházeli ze zkušeností týmu z jiných podobných projektů, což bylo neocenitelné zejména při vymýšlení nových řešení (mnohá se totiž již v praxi neosvědčila).

Jeden rok – samotného mě překvapilo, jak rychle se dá v dnešní době vybudovat banka na zelené louce.

Jakub Martin, Senior consultant, Adastra

Jak projekt dopadl

Projekt jsme úspěšně dodali a je v provozu dodnes (dnes ho již rozvíjí sama banka). 

Řešení fungovalo zejména díky praktickým zkušenostem konzultantů v týmu, kde trvání na některých principech zaručilo pozdější fungování celého řešení. Equa bank získala integrační vrstvu, kterou nadále používá a která zaručuje, že je možné provádět drobné změny v řádech hodin. Zároveň je možné, i přes různorodost systémů, získat rychlou informaci o tom, kdo je klient, jaké má produkty, zda není na některém z nich delikventní, jaké jsou jeho poslední kontaktní údaje apod.

ms

Základní informace o klientovi v řádech milisekund – díky integraci klientských dat je možné si za takto krátkou dobu vytáhnout informace o klientovi.

Kdo se na projektu podílel

Naše dobrá pověst stojí na schopných lidech, kteří dotáhnou projekt do zdárného konce. V tomto případě se zákazník mohl spolehnout na tyto konzultanty.

Jakub Martin

Senior consultant

Jakub Martin

Zajímá vás podobné řešení? Ozvěte se nám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.