Případové studie

Integrace dat a Power BI reporting ušetřil Philip Morris CZ&SK stovky man-days ročně

Na analýze dat, data engineeringu a Power BI reportování s Philip Morris CZ&SK pracujeme od roku 2019. A jaké jsou výsledky? Firma efektivněji pracuje...

Číst více

Zákaznická zkušenost s aplikacemi se v DPD zvýšila o 22 %

DPD, evropská jednička v doručování balíků, si vybrala observability platformu Dynatrace, aby mohla byznysu ukazovat pravdivá data o tom, jak jejich aplikace a systémy běží....

Číst více

Plzeňský Prazdroj: Která paleta, stojan či lednice prodá nejvíce?

Docílit na českém pivním saturovaném trhu navýšení prodeje je extrémně těžká a nákladná úloha. Po třech letech měření prodejů z jednotlivých POS displejů v Plzeňském Prazdroji...

Číst více

Finální migrace klientů Equa banky do Raiffeisenbank proběhla za 12 hodin

Při fúzi Equa banky s Raiffeisenbankou jsme v listopadu 2022 zajišťovali migrace klientských dat Equa banky do CRM systému Raiffeisenbank a propagaci klientských master...

Číst více

Eurowag vybudoval během jednoho roku datovou platformu v cloudu

Prodeje, zákazníky a finanční výkazy dokončené akvizice ihned zařadit do reportů pro burzu. Spustit novou službu pro zákazníky a okamžitě být schopný analyzovat klíčové...

Číst více

Optimalizace výrobního procesu snížila emise CO2 a náklady na přepravu o 20 %

Velký výrobce potřeboval snížit celkové náklady spojené s dodávkou zboží od dodavatelů do výrobního závodu. Přizpůsobili jsme a integrovali naši optimalizační platformu Optimus 4.0, která pomáhá společnostem: optimalizovat...

Číst více
monitoring zásilek

Continental Barum: Optimalizace vnitroskladové přepravy snížila přepravní náklady

Continental Barum chtěl minimalizovat vnitroskladovou přepravu všech dílů určených k odeslání jednotlivých objednávek. Analyzovali jsme historická data (objednávky, expedice, trasy) a vyvinuli inteligentní algoritmus,...

Číst více

Jak ve ŠKODA AUTO maximalizují nakládkovou kapacitu přepravních kontejnerů a ušetřili 160 tun emisí CO2 ročně

ŠKODA AUTO neustále zlepšuje svoje produkty a služby zákazníkům. Pozadu nezůstává ani se zvyšováním efektivity a optimalizací procesů, včetně těch ve výrobních halách i...

Číst více

ŠKODA AUTO: datové přenosy na analytické platformě komplexně řídí a monitoruje nástroj Adoki od Adastry

Adastra ve ŠKODA AUTO vybudovala v letech 2018-19 on-premise Datovou analytickou platformu (DAP) pro vizualizaci dat a realizaci sofistikovaných úloh pokročilé analytiky a umělé inteligence,...

Číst více

Poskytovatel internetu – platformu pro big data s kapacitou 3 PB jsme vybudovali za 3 měsíce

Významnému českému poskytovateli internetu jsme postavili big data platformu na ukládání provozních síťových dat. Cílem bylo dodat řešení, které není vázáno na konkrétního výrobce...

Číst více

Bankovnictví – data na jediném místě, přenášíme 4 TB dat denně

V bance jsme vytvořili big data platformu, která byznys uživatelům poskytuje streamovaná a batchová data z různých bankovních aplikací. Aby byla dávková data na...

Číst více

V O2 omezili díky jednotnému lead managementu duplicitní komunikaci se zákazníky

Telekomunikační gigant O2 Czech Republic potřeboval jednotný systém pro správu leadů. Měl sloužit jako komunikační platforma, která efektivně propojí skupinu leadů napříč různými kanály...

Číst více

Vodafone: migrace reportingu pro nový obchodní model

Konzultanti Adastry migrovali 24 reportů kritických pro byznys Vodafonu z původního datového skladu (Oracle) na nový Enterprise Data Warehouse (Teradata) bez jakéhokoli přerušení chodu...

Číst více

Adastra pomáhá O2 se sledováním a správou služby MojeO2

Implementována byla technologie Dynatrace (Compuware APM – Dynatrace a Compuware APM – User Experience Management). Implementací technologie Dynatrace a na základě jejích metrik dochází k výrazně rychlejšímu nalezení a opravě chyb v aplikaci...

Číst více

Equa bank zavedla ODS a bankovní datový model

V rámci integrace klíčových dat operativních systémů v reálném čase vzniklo v Equa bank flexibilní datové úložiště Operational Data Store (ODS), které vycházelo z...

Číst více

Žádný vendor lock: V ČSOB zefektivnili plánování a naučili se platformu samostatně ovládat

Co chtějí všechna oddělení zodpovědná za přípravu plánů? Ušetřit čas, mít detailnější kontrolu plánu do hloubky, zjednodušit proces budgetingu a získat přehlednou plánovací platformu,...

Číst více

IKEA ČR, HU a SK využívá datový sklad jako službu

Víte, proč si jako členové IKEA FAMILY nemusíte schovávat účtenky, máte je elektronické a vždy k dispozici? Protože IKEA má nový datový sklad, ve...

Číst více

Generální ředitelství cel ČR reportuje pomocí řešení od Adastry

Vzhledem k rozsahu i objemu dat musí být Generální ředitelství cel (GŘC), které je součástí finanční a celní správy ČR, schopno analyzovat data a...

Číst více

Nový datový sklad v Kooperativě a ČPP za 17 měsíců při zachování byznys kontinuity

V rekordním čase 17 měsíců vybudovaly Kooperativa a Česká podnikatelská pojišťovna s Adastrou nový datový sklad. Při zachování byznys kontinuity do něj převedly data...

Číst více

Modernizace datového skladu: Česká televize zefektivnila svůj reporting

Činnost České televize (ČT) jako veřejnoprávního média musí být v souladu se Zákonem o České televizi č. 483/1991 Sb a s Kodexem České televize,...

Číst více

Mobilní operátor: Dynatrace ukázal na přesný kus nefunkčního kódu

Zákazníci si svému poskytovateli stěžovali na komplikace spojené s přihlašováním do webové samoobsluhy, podle interního IT oddělení ale vše fungovalo v pořádku. Problém se však...

Číst více

Odhalením kritických míst před spuštěním nového systému banka ušetřila 90 % času pro troubleshooting

Banka už v rámci vývojové a testovací fáze nového internetového bankovnictví oslovila Adastru, která její systémy zná, aby jí ve spolupráci s dodavatelem aplikace pomohla zajistit...

Číst více

Slovak Telekom: Digitalizace k pobočkám bez papíru

Společnost Slovak Telekom chtěla digitalizovat své prodejny, inovovat a nahradit stohy papíru, zlepšit zákaznickou zkušenost. A to vše pomocí jediného zařízení, které usnadňuje interakci...

Číst více

Globální maloobchodní řetězec ušetřil až 60 % času zaměstnanců

Globální maloobchodní společnost chtěla nahradit papírové řešení hlášení interních a externích krádeží, uklouznutí, pádů a dalších událostí, protože bylo náročné na čas a neumožňovalo...

Číst více

Vodafone: Zefektivnění odbavovacího systému

Vodafone chtěl zlepšit svůj proces příjmu návštěv na recepci. Doporučili jsme aplikaci Voontin, která digitalizuje proces příjmu na recepci, aby byl proces návštěvy co...

Číst více

T-Mobile: Zvýšení retenční míry díky správě hodnoty zákazníka

T-Mobile si uložil za cíl snížit ztrátu v průběhu prodlužování závazků a migrací klientů. Segmentace měla umožňovat vytváření strategií pro efektivní komunikaci a udržování, respektive zvyšování...

Číst více

KBC: Snížení falešně pozitivních případů o 60 %

Pátá největší pojišťovna v České republice chtěla zvýšit efektivitu odhalování podvodů. Původní řešení proti podvodům bylo transformováno na automatizovaný proces detekce podvodů pracujícím s historickými...

Číst více

DAS: Zvýšení konverzního poměru webu o 2,7 %

Pro klienta jsme dodali klientskou zónu, vytvořili aplikaci pro obchodní zástupce DAS SALES, spolupracovali na vytvoření HR sekce napojené na Jobs.cz, spravujeme aplikace a realizujeme...

Číst více

VIG: Datový sklad s 6x rychlejším uploadem dat

Cílem Vienna Insurance Group bylo vybudovat nový datový sklad při zachování kontinuity provozu. Adastra analyzovala situaci, vytvořila a implementovala strategii. Datový sklad byl postaven...

Číst více

MetLife: 3násobný růst produktivity práce po nahrazení papírového onboardingu digitálním procesem

Aplikaci pro pojišťovací agenty jsme vytvořili od designu architektury až po analýzu a vývoj, pro všechny platformy a s uživatelsky přívětivým rozhraním. Nižší chybovost výrazně zvýšila produktivitu byznysových...

Číst více