Usage-based insurance

Pojištění na míru

Určete pomocí IoT čidel v autě, mobilu, chytrých hodinkách atp. přesnou rizikovost klienta, případnou podvodnou škodní událost nebo naopak odměnu na pojistném pro některé segmenty klientů.

Inovace, inteligentní a vždy propojená zařízení, sdílená ekonomika... Zapomeňte na škatulky, na standardizované kategorie pojištění, do nichž potřebujete napasovat požadavky klientů. Začněte nabízet individuální, personalizované pojištění naplňující očekávání zákazníků. Že bude pojistných produktů příliš? Nevadí, s moderními technologiemi jako internet věcí, big data či umělá inteligence, kterým v Adastře rozumíme, to zvládnete.

Změňte přístup, přineste individuální produkty

Chce si potenciální klient sjednat havarijní pojistku na půlden, protože si půjčuje sdílené auto? Nebo poptává životní pojištění skutečně zohledňující jeho životní styl (zdokumentovaný chytrými hodinkami) a připojistit domácího mazlíčka? Chce si pojistit právě koupené nové sako? Proč ne? Začněte nabízet to, co klienti opravdu žádají.

Moderní technologie a chytrá zařízení vám umožní přijít s pojištěním přesně podle preferencí klientů, zohledňující třeba i nové požadavky související se sdílenou ekonomikou. Naimplementujeme a budeme pro vás zpracovávat a vyhodnocovat data z IoT čidel v objektech či autech, data z chytrých hodinek nebo telefonů.

Zařídíme vám kompletní implementaci, vy už pak jen budete počítat nové produkty a oslovovat zákazníky nabídkami, kterým neodolá (např. prostřednictvím mikrokampaní využívajících prediktivní modely).

  • Díky chytrým autům budete znát styl jízdy vašeho klienta a vědět, že jezdí opatrně. Nabídněte mu slevu na pojistném.
  • Budete vědět, že jezdí málo, spíš sporadicky. Nabídněte mu pojištění podle počtu ujetých kilometrů. Nebo jen na dobu, kdy řídí.
  • Klient na vaše doporučení vybaví svůj dům čidly a senzory. Vyplacení pojistného plnění se mnohonásobně zrychlí.
  • Klient si bude chtít pojistit právě koupené nové lyže. Spustí si vaši mobilní aplikaci, vyfotí účtenku a po dvou tazích na mobilu má pojistku hotovou.
  • Data z chytrých hodinek či mobilu budou sledovat životní styl klienta a dávat vám přesné informace o jeho zdravotním stavu. A také podklad pro případnou slevu na životním pojištění.

Pomůžeme vám vytvořit takové IT systémy, ve kterých všechny tyto nestandardní pojistné produkty můžete přehledně spravovat a které vám pomůžou i s kalkulací samotného pojištění.

78 %

Podle Accenture by až 78 % pojistníků bylo ochotno sdílet své osobní údaje s pojišťovnou výměnou za relevantní služby na míru.

Poraďte se, jak user-based insurance aplikovat i u vás.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Oto Gucklhorn

Account manager

Oto Gucklhorn