Optimalizujte otevírací dobu a personál na vašich pobočkách díky počítání a sledování pohybu klientů na pobočce.
Čeští spotřebitelé jsou ve svých rozhodováních v případě finančních a pojišťovacích služeb velmi konzervativní. Osobní kontakt je pro ně stále velmi důležitý, pro starší generaci v mnoha ohledech nenahraditelný. Zpříjemněte vašim klientům osobní servis optimalizací otevírací doby a personálu na vašich pobočkách.
S našimi řešeními využívajícími technologie internetu věcí dokážeme průběžně mapovat počet a pohyb zákazníků na vašich pobočkách i u jednotlivých přepážek, a přesně určit, kdy a kde se tvoří největší fronty. Díky tomu vám umožníme nastavit vhodnou otevírací dobu, obsazení personálu a pomůžeme vám tak zbavit se čekání, netrpělivých klientů a přetížených přepážkových pracovníků, což jsou nejčastější faktory nespokojenosti klientů při osobním kontaktu.
Podle průzkumů Ipsosu vadí 50 % Čechů dlouhé čekání na pobočkách.
Lepší zážitek, nižší náklady
Díky nám zvládnete centrálně řídit a optimalizovat zákaznickou zkušenost na svých pobočkách a budete znát odpovědi na následující otázky:
- Jaká je aktuální vytíženost vašich poboček?
- Kdy na pobočky přijde nejvíce klientů a liší se pobočky mezi sebou, nebo platí stejná pravidla pro velká i malá města?
- Kterou denní dobu a u kterých přepážek se nejčastěji tvoří fronty?
- Má váš personál dostatečnou kapacitu pro odbavení klientů?
- Neplýtváte zbytečně personálními náklady?
Chcete vědět víc o tom, jak byste i vy mohli zvýšit efektivitu a zákaznickou spokojenost na svých pobočkách? Kontaktujte nás ještě dnes.
Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.
Děkujeme
V co nejbližší době se vám ozveme.
