Nabídněte zákazníkům komfort při ověřování totožnosti, odbavte více telefonátů a snižte riziko pojistných podvodů.
Zpříjemněte klientům identifikaci na telefonní lince a ušetřete je pamatování hesel a přístupových kódů. Postačí jejich hlas, který je stejně unikátní jako otisk prstu. Algoritmus hlasové biometrie jen poslouchá a porovnává přes tisíc odlišných charakteristik řeči, díky čemuž je celý verifikační proces výrazně spolehlivější, rychlejší a příjemnější.
Rozezná klienta i pojistný podvod
Náš systém automatického rozpoznávání hlasu využívá hlubokých neuronových sítí (deep learning), které vám umožňují pracovat dvěma způsoby:
- S technologicky jednodušší analýzou tzv. hlasových hesel (vocal passwords) budete umět porovnávat předem definované věty s uloženým hlasovým vzorkem klienta. Nezáleží přitom na konkrétní podobě hesla, to může být pro všechny klienty stejné a systém mu může zapomenuté heslo i připomenout. Rozhovor s operátorem probíhá až po ověření a klient je jednoznačně identifikován.
- Při průběžné analýze hlasu (free speech) klient rovnou hovoří s operátorem a ověřování probíhá v reálném čase během komunikace. Operátor je v průběhu hovoru informován o výsledku. Pro zákazníka je tak vše jednodušší a přirozenější.
Nedá se oklamat
Díky hlasové biometrii dokážete s minimální odchylkou identifikovat totožnost klienta i v případě změny v hlase např. kvůli nemoci anebo při záměrné snaze ovlivnit hlasový projev. Snadno tak zabráníte zneužití hlasového záznamu.
Vysoká spolehlivost této formy verifikace vám tak může posloužit např. při rychlejším a pohodlném řešení aktualizací a změn pojistných smluv na dálku. Zároveň je vhodným řešením pro detekci problémových klientů při odhalování pokusů o podvod, např. při hlášení škodní události. Systém totiž vedle identifikace zákazníka rozpoznává nervozitu a další drobné anomálie v projevu.
Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.
Průměrná úspěšnost systémů hlasové biometrie se pohybuje kolem 97 %.
Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.
Děkujeme
V co nejbližší době se vám ozveme.
