Digitální paperless pojišťovna

Digitální paperless pojišťovna

Zjednodušte a urychlete procesy pro externí i interní klienty – vše digitálně a bez papírů.

Už nemusíte trávit desítky hodin kopírováním, přepisováním, rozesíláním a archivováním dokumentů. Soustřeďte se na klienty či na zlepšování služeb. Nenechte se brzdit nadbytečnou administrativou, zvyšujte produktivitu i zisk. Umožněte klientům podepisovat dokumenty digitálně, komunikujte snadno a rychle i mezi odděleními a pobočkami.

Bezpapírové řešení pro celou společnost

  • Digitalizace smluv - uzavírejte a aktualizujte klientské smlouvy v digitální podobě, na pobočce i mimo ni. Všechna vstupní data vyplňujte přímo do online formuláře. Ušetřete až 90 % nákladů na tisk. 

  • Hlášení škodních událostí – umožněte klientům vyřídit likvidaci škody digitálně, pomocí mobilní aplikace.

  • Vyřizování škodních událostí – i vaši likvidátoři chtějí pracovat efektivně, bez zbytečných papírů. Škodní událost zdokumentují přímo na místě včetně popisu škod a foto či video dokumentace.

  • Elektronický underwriting – integrujte data z více zdrojů (např. o zdravotním stavu klienta), posuzujte rizika a nastavujte relevantní individuální podmínky a cenu.

  • Podpisová workflow – usnadněte si podpisová kolečka u smluvních dokumentací a všech procesů, které vyžadují dodržování legislativních norem. Systém vše ohlídá za vás.

  • Efektivní mikromanagement – díky komplexní elektronizace procesů snížíte množství administrativních úkonů, sjednotíte pohled na data a budeme schopní využívat pokročilé analytické a reportovací nástroje.

Digitalizace procesů významně sníží zátěž vaší servisní linky, odborných útvarů a metodiků. Pomůže vám s auditovaným schvalováním reportů, zápisů a veškeré dokumentace, a stejně tak se pro vás stane nástrojem pro rychlý sběr dat. Navíc sníží chybovost a také omezí riziko podvodů díky jednoznačné časové identifikaci smluv, které v elektronické podobě není možné antidatovat.

Podívejte se, jak bez zbytečných papírů funguje pojišťovna Metlife využívající mobilní aplikaci od Adastry.

90 %

90 % celkových nákladů na tisk a práci s dokumenty souvisí s vlastní administrací tisku (15 %), produkcí dokumentů (25 %) a manipulací s médii (50 %). 

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Oto Gucklhorn

Account manager

Oto Gucklhorn