Automatizace procesů

Automatické procesy = efektivní procesy

Propojte digitálně všechny procesy, technologie a lidi ve firmě do jednoho efektivně fungujícího celku.

Digitalizace a automatizace všech interních i externích procesů od základu změní fungování pojišťoven. Vše bude transparentní, efektivní, s omnichannel komunikací a bez zbytečných papírů. Velkou roli v transformaci budou hrát IT systémy a inovativní přístupy jako umělá inteligence, strojové učení, hlasová či textová analytika.

Začněte s námi svoji digitální budoucnost budovat už nyní. Nenechte si klienty odejít k malým, agilním, nově vznikajícím pojišťovnám a InsureTech společnostem.

Jednodušší, efektivnější, digitální

Představte si, že vaše pojišťovna funguje zcela digitálně. Osobní data převezmete z registru nebo jen naskenujete nebo vyfotíte občanský průkaz. Pojistná smlouva respektuje individuální potřeby klienta. Smluvní podmínky průběžně revidujete na základě změn v životě klienta (víte o nich, protože máte k dispozici data z čidel/senzorů a mobilních aplikací, které váš klient dennodenně používá). Pojistné plnění vyplácíte do 2 dnů po škodní události, která je elektronicky zdokumentovaná a vyhodnotila ji umělá inteligence. S koncem pojistky klientovi nabízíte její prodloužení nebo výplatu konečné částky.

To vše vám umíme zajistit. Implementujeme a pomůžeme vám s:

  • Digitálními paperless procesy – naše mobilní aplikace např. zjednodušuje sepisování smluv v pojišťovně Metlife
  • Rychlým a bezchybným zaváděním nových klientů do systémů pojišťovny – náš OCR systém proces identifikace klienta výrazně usnadňuje a zrychluje
  • Digitálním onboardingem – bankám a nebankovním finančním institucím pomáháme s rychlým získáváním nových klientů díky plně digitálnímu otevírání nových účtů nebo uzavírání půjček. Obdobné služby umíme připravit i pro pojišťovnictví.
  • Odhalováním podvodného jednání s využitím strojového učení a umělé inteligence – snižujeme počet falešně pozitivních případů, a vaši detektivové se tak mohou zaměřit na menší počet těch skutečně rizikových.
  • Omnichannel komunikací s klienty – s námi budete komunikovat s klienty stejně ve všech kanálech, budete vědět, co klient hledá/testuje/ověřuje a proaktivně a cíleně mu nabízet vaše produkty a služby.
  • Tím, abyste byli vždy v obraze – sledujeme trh a moderní trendy, spojujeme se s progresivními partnery, abychom mohli neustále inovovat nejen sebe, ale hlavně vás.
16 %

Vyřizování pojištění online zatím v Česku výrazně zaostává za používáním online bankovnictví. Zatímco elektronickou banku využívá 59 % uživatelů, pojistku si online sjednává jen 16 % zákazníků pojišťoven.

Metlife bez papírů

Podívejte se, jak s mobilní aplikací od Adastra funguje bez zbytečných papírů pojišťovna Metlife. Aplikace automatizovaně předchází i chybám při vyplňování pojistných smluv. 

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Martin Bergner

Business Consultant

Martin Bergner