Newsroom


Novinka

09. 08. 2017

Délka čtení: 1 minuta

Trend masové personalizace v maloobchodu narůstá

Vysoké podpatky už nemusí být noční můrou mnoha žen. Z New Yorku přichází aplikace True Gault, která po­mocí skenu nohou pomůže vytvořit perfektně pad­noucí obuv. Tato novinka v oblasti maloobchodu, která spojuje módu a technologie, po­souvá obecný trend personalizace zboží a služeb na zcela novou úroveň.

Adastra tento směr trhu potvrzuje i ve službách. Její projekt na personalizaci nabídek v přední české ban ce zvýšil konverzní míru při prodeji úvěrů do konce dvanáctinásobně. 

„Zákazníci mají rádi pocit, když je jim věnována výhradní péče, a čím dál více ji vyžadují. Zatímco dříve každý hokynář znal své zákazníky a uměl jím nabídnout zboží dle jejich preferencí, dnes toto nahrazujeme algoritmy a umělou inteligencí. Ale princip zůstává stále stejný. Ten, kdo dá zákazníkům pocit výjimečnosti a důležitosti bude mít vyšší tržby i vyšší zisk,“ pot vrzuje žádanost personifikace v maloobchodu Pavel Kysela, generální ředitel Adastry.

Přečtěte si celý článek o spojení dvou zdánlivě neslu čitelných odvětví  poukazující na rostoucí trend masové personi fikace zboží i služeb, který publikoval deník MF DNES (7. 8. 2017). Článek naleznete také v online verzi.

None
Sdílejte dále: