Newsroom

Tisková zpráva

25. 04. 2019

Délka čtení: 1 minuta

Marketing společnosti Adastra nově řídí Ivo Mareček

Na pozici ředitele marketingu společnosti Adastra nastoupil Ivo Mareček, který dříve působil například v T-Mobilu či v Deutsche Telekom. Jeho úkolem je především repositioning Adastry jako lídra v oblasti digitalizace a posílení digitální složky komunikace.

Novým ředitelem marketingu společnosti Adastra se stal Ivo Mareček, který do Adastry přišel s 10letými zkušenostmi z pozic v oblasti online marketingu, mimo jiné ve společnostech T-Mobile (téměř 6 let) či Deutsche Telekom (necelé 4 roky).

V českém T-Mobilu měl na starosti strategii značky a digitální marketingovou komunikaci včetně sociálních sítí. V Deutsche Telekom zodpovídal za celoevropskou inovační platformu v oblasti digitální komunikace s důrazem na zákaznickou zkušenost.

Facebooková stránka T-Mobilu získala pod jeho vedením dvě ocenění. V roce 2014 za nejlepší českou firemní facebookovou stránku a v roce 2013 za nejlepší marketing na sociálních sítích.

Hlavním úkolem nového marketingového ředitele Adastry bude posílení komunikace prostřednictvím digitálních kanálů a budování povědomí o Adastře jako lídrovi v oblasti digitalizace firem.

"Ivovou prioritou bude nastavit a realizovat novou marketingovou a komunikační strategii. Chceme, aby Adastra byla volbou č. 1 pro firmy, které se rozhodly vydat na cestu digitální transformace,“ říká Pavel Kysela, generální ředitel Adastry.

Ivo Mareček vystudoval Ekonomicko-správní fakultu na Masarykově univerzitě se čtyřměsíční stáží na University of Victoria v Kanadě. Jeho největším zájmem je cestování.

None

Ivo Mareček, marketingový ředitel, Adastra