.

Newsroom


Novinka

02. 08. 2021

Délka čtení: 2 minuty

Jak kvalita služeb poskytovaných IT ovlivňuje vaše podnikání

Tuto situaci jste už určitě zažili. Voláte na IT, protože uživatelé, vaši potenciální nebo stávající zákazníci, nedokončují na webu činnost, kterou začali – nákupní proces, vyplnění formuláře, platbu, registraci na akci atd. Už to trvá pár dní a hrozí, že to ovlivní počty konverzí a tím i KPI oddělení, v němž pracujete.

Odpověď z IT typu „Podíváme se na to a když najdeme něco zajímavého, ozveme se.“ už dnes neobstojí.

A co víc, zamysleli jste se někdy nad tím, jak dlouho trvá než někdo:

  1. problém objeví
  2. identifikuje možné příčiny
  3. shromáždí smysluplný kontext
  4. eskaluje problém do IT oddělení

Hodiny? Dny? Nemělo by se to dít v reálném čase?

Vyhněte se čtyřem démonům

S řešením Dynatrace Business Analytics se vyhnete čtyřem „démonům,“ kteří reakci IT oddělení na požadavky jiných byznysových oddělení vaší firmy prodlužují.

  • Dr. Zpoždění Kolegům trvalo více než 24 hodin, než pochopili, o jak kritický problém se jedná, a než se rozhodli zavolat IT. Kolik to stálo?
  • Paní Zavádějící – Pokles konverzí mohou způsobit slabý výkon nebo chyby, ale může jít i o jiné faktory. Co když je skutečným viníkem nedostatečně výkonná reklamní kampaň nebo špatně nastavená a cílená komunikace?
  • Viktor Vágní Uživatelé, třeba na stránkách eshopu, mohou být segmentováni podle úrovně dosažené ve věrnostním programu nebo podle hodnoty zboží v nákupním košíku. Navíc, problematické stránky obvykle mívají jiné názvy, ne přesnou URL adresu, kterou vidí IT. Kdo popis problému přeloží tak, aby mu IT pracovníci porozuměli?
  • Zbrklost Dobrotivá Tlak na rychlou nápravu problému, aniž by IT oddělení pochopilo jeho příčiny a následky, má často za následek špatné stanovení priorit a neúčinné výsledky. Jak zjistíte, zda úsilí vašich kolegů z IT oddělení dosáhlo požadovaného obchodního výsledku?

Spolehněte se na Dynatrace

S Dynatrace Business Analytics víte v reálném čase, kdy se byznysová KPIs (klíčoví ukazatelé výkonnosti) jako jsou konverze, nabídky, platby, registrace, nákupy atd. zhorší. Víte, jak tyto KPIs ovlivňuje zkušenost uživatelů, výkon aplikací, chyby a nové funkcionality nebo verze softwaru. Máte společný pohled na sledované metriky – včetně názvů stránek a zákaznických segmentů. A můžete dokonce nechat Davise, engine od Dynatrace využívající prvky umělé inteligence, aby vás upozornil na anomálie a identifikoval hlavní příčiny.

Chcete-li se o Dynatrace Business Analytics dovědět více, přečtěte si také článek Garyho Kaisera z Dynatrace, z něhož vychází tento materiál. Součástí článku je i video (7 min) s praktickými příklady „Propojení metrik IT oddělení s byznysovými KPIs společnosti.“

Chcete-li se o platformě Dynatrace dovědět více, kontaktujte nás.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Jiří Kurejko

Konzultant

Jiří Kurejko