Newsroom


Tisková zpráva

25. 09. 2018

Délka čtení: 2 minuty

Adastra získala 50% podíl v kreativní agentuře Proboston. Posiluje tím roli lídra v oblasti digitalizace.

Technologická a konzultační společnost Adastra Group koupila 50% podíl v kreativní agentuře Proboston. Svým klientům tak nyní může mimo komplexních služeb v rámci digitalizace společností nabídnout navíc i marketingovou a kreativní strategii v oblasti digitální transformace.

“Podílem v Probostonu Adastra potvrzuje celosvětový trend velkých hráčů na trhu IT a pro své zákazníky se stává one-stop-shop partnerem,“ uvádí Pavel Kysela, generální ředitel Adastra ČR. „Našim zákazníkům dodáváme všechny klíčové IT kompetence, ale často je nejtěžší najít efektivní způsob, jak nové digitální služby využít v adresné, efektivní i kreativní komunikaci směrem k jejich klientům,“ dodává Kysela.

Adastra tak svým klientům nově nabízí kromě komplexních služeb v oblasti digitalizace, ať už jde o byznys consulting, implementaci datových řešení využívajících inovativní technologie jako big data, pokročilou analytiku, strojové učení, umělou inteligenci či internet věcí a podobně, až po vývoj mobilních aplikací, také marketingovou a kreativní strategii v oblasti digitální transformace.

Pro úspěšnou digitalizaci společnosti je nutné kladné přijetí inovativních řešení jak interně, tedy ze strany zaměstnanců, tak externě mezi zákazníky. Vývoj nových produktů se neustále zrychluje a externí kreativní a marketingové agentury podle Filipa Líbala, generálního ředitele Probostonu, často tráví hodiny pochopením dané problematiky, poznáním klienta a testováním navrženého řešení bez podrobné znalosti reálného využití. To vše zpomaluje a prodražuje přechod k digitalizaci. Navíc s rizikem, že zaměstnanci ani zákazníci technologické změny nepřijmou.

“Společně s Adastrou jsme schopni vytvořit i zrealizovat marketingovou strategii pro implementaci nových řešení v oblasti digitalizace společností a představit ji jak v interní komunikaci, tak směrem ven k zákazníkům. Naše agentura se vždy zaměřovala na technologicky orientované klienty, kteří jsou totožní s cílovými skupinami Adastry, tedy na oblasti telca, pojišťovnictví a bankovnictví,“ vysvětluje Líbal.

Proboston bude i nadále působit na trhu jako samostatný subjekt, zároveň se integruje do organizační struktury Adastry v rámci byznysových řešení. Právě úzká provázanost technologií s marketingovou a komunikační strategií umožní zákazníkům Adastry dopřát jejich klientům skutečný zážitek z digitalizace. Pokud je marketingový tým součástí vývoje nových řešení od samého počátku, dochází podle zkušeností Adastry i Probostonu k výrazně lepšímu byznysovému využití daného řešení.

None

Pavel Kysela, generální ředitel Adastry ČR, s Filipem Líbalem, generálním ře­ditelem Probos­tonu

Sdílejte dále: