Newsroom


Tisková zpráva

06. 06. 2019

Délka čtení: 3 minuty

Společnosti Adastra Group v ČR vzrostly v roce 2018 tržby o 23 procent

Obrat společnosti Adastra Group v ČR se za rok 2018 vyšplhal na 1,295 miliardy korun. V porovnání s rokem 2017 tak vzrostl o 23 procent. Za růstem tržeb stojí především zvýšená poptávka korporací po digitalizačních řešeních. Celosvětově se tržby Adastra Group v roce 2018 vyhouply na 3,513 miliardy ko­run.

Adastra Group v ČR zvýšila v loňském roce obrat o 23 % na 1,295 miliardy korun z předloňských 1,055 miliardy Kč. Příjmy loni meziročně stouply i celé nadnárodní skupině Adastra Group, a to o 16 % na 3,513 miliardy korun (z 3,018 miliard Kč v roce 2017).

Adastra se v loňském roce zaměřila nejen na klienty ze segmentů, jako jsou bankovnictví, pojišťovnictví, retail a telekomunikace, ale nově také na farmaceutický a energetický průmysl. V roce 2018 také začala Adastra spolupracovat na nových projektech s dalšími významnými společnostmi na českém i zahraničním trhu, například s VIG RE zajišťovnou, Mastercard, Českou televizí, firmou AstraZeneca, Moravskými naftovými doly, s Alzou v Maďarsku, s Benzinou či se světovým lídrem v oblasti komerčních realitních služeb CBRE.

Adastra Group také loni koupila 50% podíl v kreativní agentuře Proboston Creative. Svým klientům tak nyní nabízí komplexní služby od consultingu a implementace digitálních transformačních řešení až po marketingovou a kreativní strategii.

„Našim zákazníkům už nyní dodáváme pod jednou střechou všechny klíčové kompetence pro digitalizaci. Praxe však ukazuje, že častou překážkou transformačních projektů nejsou peníze, ale obavy zaměstnanců, že je nahradí algoritmy, stejně jako zdrženlivost zákazníků v přijímání novinek. Nedílnou složkou digitalizace firem se tak stává jak efektivní komunikace interní i externí, tak důraz na uživatelskou zkušenost (UX/UI). To vše jsme nyní díky Probostonu schopni nabídnout jako součást dodávky,” říká Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra ČR.

Adastra Group dále loni otevřela nové kanceláře v Detroitu a v Bangkoku. Cílem kanceláře v Detroitu je rozšíření byznysu na americkém středozápadě, zatímco pobočka v Bangkoku je pro Adastru vstupní branou na asijský trh. 

Do svého týmu přijala Adastra Group v ČR loni téměř 200 nových spolupracovníků, jejich počet tak stoupl na necelých 800. V rámci celé skupiny Adastra Group se počet konzultantů zvýšil na více než 1750.

Sdílejte dále: