IoT v retailu

Řešení pro digitální prodejnu

Naše řešení jsou postavena na využívání nejmodernějších technologií. Jen to správně využít. Zákazníci očekávají inovativní řešení, která jim zprostředkují personalizovanou nabídku i vysoký komfort. Vyjděte vstříc jejich potřebám. Pomůžeme vám zkvalitnit zákaznický servis, a navýšit tak objem prodejů.

Přílákání zákazníků na prodejnu

None

Častou otázkou je: „Jak vůbec zákazníky přimět, aby do prodejny vstoupili?“ Do prodejny může lákat reklama reagující na pohyb procházejícího zákazníka před prodejnou. Upozornit na obchod může i vyskakovací free Wi-Fi.  Skvělým lákadlem je často i humanoidní robot, který vítá zákazníky v prodejně a radí jim kudy a kam se mají vydat.

Nejefektivnější komunikaci se zákazníkem před prodejnou nebo i uvnitř nabízí mobilní aplikace, která může zobrazovat aktuální slevy, upozornit na prodejnu pomocí gamifikace, anebo zjednodušit nákup pomocí navigace či zobrazovat další informace o produktech v rozšířené realitě.

Přehled o návštěvnících prodejny

Monitorujte počet lidí na prodejně, jejich pohyb po prostoru, kde se jak dlouho zdržují, kam nejčastěji chodí. Sledujte, zda se u pokladen tvoří front, automaticky upozorněte personál a otevřete novou pokladnu. 

Možnosti řešení

  • Analýz pohybu po prodejně a návštěvnosti
  • Počítání lidí
  • Monitorování front
  • Monitorování jednotlivých zón
  • Rozlišení muži / ženy / děti
  • Vyloučení zaměstnanců ze statistik
None

Personalizované nabídky

None

Oslovte zákazníky reklamou na míru na základě rozpoznání obrazu. Pomocí tohoto řešení identifikujeme, jestli se jedná o muže či ženu a v jakém věku a na základě marketigově určené demografiké skupiny se spustí na dispoleji před ním reklama na míru pro daného zákazníka. 

Možnosti řešení: 

  • Interaktivní displej
  • Detekce osob, jejich věk, pohlaví a nálada
  • Zobrazení relevantního obsahu
  • Doporučení produktů na míru
  • Cílená reklama
  • Možnost jednotné komunikace na cílové skupiny

Analýza prodeje zboží

Analyzujte odbyt zboží během dne nebo týdne. Kombinujte data o prodeji v souvislosti s demografickými údaji jako je např. počasí. Kontrolujte dodržování plánogramu a obsazenosti regálů či dobyt zboí ze stojaů sekundárního umístění. 

Možnosti řešení: 

  • Notifikace a upozornění
  • Kamera s rozpoznáním obrazu vyhodnocuje dodržování plánogramu
  • Senzorické řešení zobrazuje informace o prodeji zboží a úspěšnosti umístění
  • Komplexní přehled o úspěšnosti prodejů z jednotlivých míst v obchodě
None

Manažerský přehled o prodejnách

None

Začněte ještě efektivněji řídit provoz i marketing všech vašich prodejen. Propojte stávající systémy se senzorickými daty do jednoho místa, najděte nové souvislosti. 

Možností řešení: 

  • Notifikace a upozornění
  • Interaktivní dashboardy
  • Přehldné informace na jednom místě
  • Možnost propojit se stávajícími systémy
  • Propojení online a in-store dat
  • Analýza dat a schopnost vidět souvislosti