Umělá inteligence

Umělá inteligence

Udržte si současné klienty a získejte nové s metodami umělé inteligence.

Jak na vysoce nasyceném trhu udržet zákazníky? Co potřebují a co jim nabídnout? Jak získat nové? Jak s nimi optimálně komunikovat? S umělou inteligencí a Adastrou, resp. Blindspot Solutions je to snadnější, než se může zdát.

Optimalizujte komunikaci se zákazníky

Každý zákazník je jiný. Někdo reaguje lépe na informace nebo nabídku zaslanou prostřednictvím SMS, někdo prostřednictvím e-mailu a někomu je lepší zobrazit informaci na Facebooku. Cílem je dosáhnout co nejlepší konverze s co nejnižšími náklady. Umělá inteligence zvládne optimalizovat komunikační kanály u stovek kampaní i mikrokampaní. Sdělení doručuje zkrátka tam, kde je největší ochota koupit. A sleduje, jestli zákazník nezačíná lépe reagovat na jiný komunikační kanál.

Optimalizujte práci poboček nebo využití call center

Umělá inteligence zatím nenahradí empatii a chatboti neumí se zákazníky řešit složité problémy. Využijte zaměstnance na takovou práci, kterou algoritmus zastat neumí. Ostatní nechte na Adastře a na Blindspot Solutions.

Umělá inteligence se hravě naučí odpovídat zákazníkům na stále se opakující se požadavky, např. změnu trvalého bydliště nebo korespondenční adresy nebo provedení předčasné splátky. Věci, které se odehrávají podle předem daných pravidel lze umělou inteligenci snadno naučit. Se zákazníkem zvládne vést dialog, aniž by ten měl pocit, že mluví s „robotem“.

Přiřazujte telefonním operátorům hovory podle toho, v jaké náladě je volající. Těm s největší empatií můžete přepojovat nejnáročnější zákazníky.

70 %

70% snížení požadavků na podporu hlásí firmy, které zavedly chatboty. (Zdroj: Gartner)

Optimalizujte počet poboček nebo využití call center

Sledujte vytíženost vašich komunikačních kanálů s lidskou obsluhou. Prověřujte, zda a kdy jsou vaše pobočky dostatečně vytížené nebo zda nejsou přetížené. Zaměřte se na pracovní dobu i umístění pobočky nebo jednotlivé přepážky. Odkud, kdy a jací zákazníci do vašich poboček přicházejí? S umělou inteligencí rozvrhneme obsluhu konkrétního regionu dle potřeb vašich klientů.

Ptáte se, zda jsou vaše call centra efektivně využita? Umíte rozvrhovat inbound a outbound komunikaci? Víte, jak naplánovat vytíženost operátorů tak, aby jejich výkonnost byla co nejvyšší? Spolehněte se na umělou inteligenci, která optimálně rozvrhne lidské zdroje a maximálně využije kapacitu vašeho call centra.

500

V průměru 500 lidí zaměstnávají tuzemská call centra velkých korporátů, jako jsou banky a energetické firmy. Převezmou boti jejich monotónní, často úmorně rutinní práci?

Predikujte nákupní košík

Umělá inteligence umí mezi daty o používaných finančních produktech a službách rozpoznat typické a žádoucí vzory chování. Využijte tyto znalosti pro odhad budoucího vývoje. Stejně jako v retailu existuje predikce nákupního košíku i v bankovnictví. Dá se predikovat, o jaký produkt/službu by mohl mít zákazník zájem. Vše počítá umělá inteligence na základě tzv. vzorových zákazníků. Spolehlivost prediktivních algoritmů se navíc zvyšuje s rostoucím objemem dat, které jim poskytnete.

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Dagmar Bínová

Big Data Science Leader

Dagmar Bínová