Online lending

Online lending

Prodávejte půjčky klientům i neklientům přes online kanály (web, aplikace), oslovte nové segmenty.

Schvalujete spotřebitelský úvěr 5 dní, nebo 5 minut? Pokud 5 dní, úvěr už možná zákazníkovi poskytl někdo jiný! Všichni nakupujeme na základě emocí, i když si často namlouváme opak. A ti, kteří si na nákupy půjčují, podléhají svým emocím mnohem více.

Ideální zákazník prožívá zhruba toto:

„Ta moje televize je moc malá! Potřebuji novou.” A rozhodne se koupit si novou televizi na úvěr, protože zrovna stojí na prodejně a velkoplošná televize se mu moc líbí. Nebo „touží“ po novém telefonu, protože ten poslední model je skvělý. A děti potřebují nové kolo na jaro.  Dokážete využít jeho emocí a poskytnout mu úvěr právě v okamžiku, kdy je na 99 % přesvědčený o svém nákupním rozhodnutí?

Cesta k jeho emočním nákupům se jmenuje digitální onboarding

Zkuste po něm v jeho rozpoložení chtít, aby dojel na pobočku, vyplnil několik papírů a čekal 5 dní na schválení. Přijdete o něj. Protože dnes chceme všechno hned, bez čekání. Online.

Digitální onboarding umožňuje:

  • Využít zákazníkova emočního nákupního rozhodnutí (ano, nakupujeme na základě emocí)
  • Okamžitě vyřešit klientovi jeho finanční otázku
  • Získat skvělý komunikační kanál, který má zákazník téměř stále u sebe
  • Poskytnout mu úvěr téměř bez bariér
3x

Zkraťte Time to Yes na minimum. Až 3x efektivnější je prodej úvěrů přes mobilní aplikaci.

Sofistikované nástroje na prověření klienta

Se zákazníkem „komunikují“ aplikace, které využívají real-time a near real-time technologie. Klientská potřeba spouští sofistikované postupy vyhodnocení rizika, které používají statistické metody a algoritmy umělé inteligence. Ty na základě dat vyhodnotí, zda se nejedná o podezření z podvodu a vypočítají aktuální klientské skóre.

Přečtěte si, co ještě náš digitální onboarding umí.

Řešení od Adastry vám umožní:

  • půjčit peníze v okamžiku, kdy je zákazník potřebuje
  • měnit sazby dle potřeby
  • reagovat na potřeby trhu
  • zavést potřebnou infrastrukturu
  • a odpovídající procesy pro vyhodnocování, schvalování i zprocesování půjčky

Zákazníci očekávají, že jim banka či finanční instituce dodá peníze v okamžiku, kdy je zrovna potřebují. Umožněte jim o půjčku žádat například na Facebooku!

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

30%

30 % Čechů využívá pro přístup do elektronického bankovnictví mobilní aplikaci na telefonu či tabletu. Ve věkové skupině 18-29 let je to už každý druhý klient. (Zdroj: průzkum SC&C pro Českou bankovní asociaci)

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Dagmar Bínová

Big Data Science Lead

Dagmar Bínová