Monetizace dat

Datová monetizace

Využijte svoje data lépe. Nebo se propojte se subjekty z jiných odvětví, realizujte společné kampaně, a monetizujte tak vlastní data.

Banky vlastní obrovské množství dat o svých klientech a jejich majetku, která se mohou stát cenným zdrojem informací pro společnosti z jiných odvětví. Spojte síly a namísto složitého vytváření nových komunikačních a prodejních kanálů zpeněžte data, kterými disponujete – anonymizovaně, v souladu s naší legislativou.

Příklady monetizace dat

  • Transakční chování – informace z popisků jednotlivých bankovních transakcí o vkladech a výdajích umožňují zmapovat životní styl klientů a rozeznat důležité životní momenty (např. zařizování domácnosti, narození dítěte, plánování dovolené, nákup vozu aj.). Porozumění klientovi vám umožní lépe nabízet produkty, ať už díky relevanci nebo jejímu načasování. Nenabízejte jen vaše služby a produkty, spojte se obchodním partnerem a zvyšte své zisky.
  • Solventnost klienta – informace o plnění závazků klienta vůči telekomunikačnímu operátorovi mohou být cenným zdrojem např. pro pojišťovací či leasingové společnosti, které mohou lépe hodnotit riziko při poskytování svých služeb.
  • Úvěrové potřeby – informace o chování klientů na webu vašeho obchodního partnera může vést k poskytnutí úvěru. Využijte toho.
  • Bonita klienta – víte, co si klient kupuje nebo vlastní? Pak můžete počítat bonitu klienta a lépe zacílit své prodejní strategie. Této znalosti využijete nejen vy, ale i váš partner z jiného odvětví (retail, výroba aj.).

Efektivní využití dat o chování klientů je skvělý základ pro kontextovou komunikaci, personalizované nabídky či mikrokampaně.

1-2 %

1-2 % navíc do celkového ročního zisku přinesla dle průzkumů Accenture bankám monetizace vlastních dat. Potenciál je ale mnohem vyšší!

Data anonymně

Jako třetí strana umíme spojit portfolia obou stran, analyzovat typologii klienta, který je zajímavý pro každého z účastníků. Vlastní monetizace dat proběhne zcela bezpečně, plně v souladu s platnou legislativou. Pracujeme pouze s anonymizovanými daty, nad kterými vystavíme jasně definované byznysové případy využití.

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

12x

Až 12krát vyšší je konverzní míra při efektivním vytěžení bankovních dat pro event-driven marketingové kampaně. (Adastra)

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Dagmar Bínová

Big Data Science Lead

Dagmar Bínová