Monitorujte pomocí čidel a senzorů chování a nálady klientů, oslovte je personalizovanou reklamou, přizpůsobte jim interiér pobočky, obsluhu na přepážkách atd.
Přestože dnes můžete vyřídit řadu věcí s bankou či finanční institucí online a po telefonu, osobního kontaktu se čeští klienti úplně vzdát nechtějí. Pomůžeme vám zkvalitnit zákaznický servis, navýšit potenciál prodeje dalších služeb a klientům na pobočkách nabídnout služby šité na míru jejich potřebám.
Osobní kontakt s maximálním komfortem
Digitalizace včetně internetu věcí umocní celkový dojem a důvěru v produkt i bankovní či finanční instituci. Pomůžeme vám s následujícími oblastmi nebo navrhneme digitální scénář právě pro vás.
- Personalizovaná nabídka/reklama – pomocí IoT technologií dokážeme anonymizovaně identifikovat základní fakta o návštěvnících pobočky (pohlaví, věk) a zobrazit jim personalizovanou nabídku finančního produktu či služby, které mohou prodiskutovat s osobním bankéřem, finančním poradcem, relationship manažerem či jiným specializovaným pracovníkem. Klient tak stráví méně času na pobočce a pracovník naopak stihne odbavit více klientů během směny.
- Zlepšení zákaznické péče – dokážeme identifikovat náladu i anomálie v chování návštěvníků, a vyhodnotit, jak kvalitní servis poskytují jednotliví přepážkoví pracovníci.
- Interiér a personál pobočky – díky znalosti demografie návštěvníků dané pobočky pomůžeme navrhnout její interiér podle potřeb klientů. Stejně tak i personální obsazení pobočky (chodí-li na pobočku starší lidé, budou nejspíš preferovat podobně starou obsluhu).
- Servis bez čekání – otevírejte a zavírejte přepážky podle aktuální počtu klientů na pobočce, tak, aby nikdo nemusel čekat. S naším řešením budete vědět, kolik klientů se právě na pobočce nachází.
- Hodnocení poboček mezi sebou – umíme pro vás monitorovat vytíženost jednotlivých poboček a průměrnou čekací dobu, a tím optimalizovat systém pracovních směn i pracovní dobu. Využijte ověřená, tvrdá data, žádné pocity či odhady.
- Lokalizace pobočky – pomocí vizuálně přitažlivé a uživatelsky snadno použitelné mobilní aplikace dovedeme vaše klienty rovnou k nejbližšímu bankomatu nebo na pobočku a zobrazíme jim důležité informace (např. otevírací doba, aktuální marketingové akce apod.).
75 % klientů upřednostňuje osobní kontakt s bankou či finanční institucí. Nicméně lidé, kteří rádi zkouší novinky, připouštějí, že jim může dobře poradit i aplikace nebo robot, které na podobné případy banky zavádějí. (Zdroj: SC&C)
Podívejte se, jak mobilní aplikace od Adastry využívající rozšířené reality, může zavést klienta až k vám na pobočku.
Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.
Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.
Děkujeme
V co nejbližší době se vám ozveme.
