Digitální paperless procesy

Digitální paperless banka

Zjednodušte a urychlete procesy pro klienty a vaše potenciální klienty – vše digitálně a bez papírů.

I když online bankovnictví spoustu „papírů“ v bankovních agendách odstranilo, stále ještě existuje celá řada administrativních úkonů, které se bez tisku a tradiční archivace neobejdou. Posuňte se v digitálních procesech ještě dál, nenechte se brzdit nadbytečnou administrativou. Zvyšujte produktivitu i zisk, soustřeďte se na klienty a na zlepšování služeb.

Bezpapírové řešení pro celou banku

Už nemusíte trávit desítky hodin tisknutím, kopírováním, přepisováním, rozesíláním a archivováním dokumentů. Umožněte klientům podepisovat dokumenty digitálně, komunikujte snadno a rychle i mezi odděleními a pobočkami.

  • digitalizace smluv – uzavírejte a aktualizujte klientské smlouvy v digitální podobě, na pobočce i mimo ni. Všechna vstupní data vyplňujte přímo do online formuláře. Ušetřete až 90 % nákladů na tisk.
  • digitální onboarding – usnadněte novým klientům prvotní kontakt s bankou. Netřeba chodit na pobočku, účet si mohou založit pomocí mobilní aplikace, identifikaci zvládnou pomocí selfie fotografie s občanským průkazem. Obrázek převedeme do všech formulářů, odstraníme až 90 % chyb ve vstupních datech. Spoléhají na nás mj. Zonky, Kamali nebo Tatra Billing.
  • elektronický underwriting – integrujte data z více zdrojů (např. o solventnosti či likviditě klienta), posuzujte rizika a nastavujte relevantní individuální podmínky a cenu.
  • podpisová workflow – usnadněte si podpisová kolečka u smluvních dokumentací a všech procesů, které vyžadují dodržování legislativních norem. Systém vše ohlídá za vás.
  • efektivní mikromanagement – komplexní elektronizace procesů společnosti sníží množství administrativních úkonů, sjednotí pohled na data a nabídne pokročilé analytické a reportovací nástroje.
  • aktualizace průkazů – vylepšete proces získávání údajů z nových občanských průkazů. Data o klientech tak můžete získat dříve a spolehlivě.

Digitalizace procesů významně sníží zátěž vašich bankovních poradců a specialistů, servisních linek i odborných útvarů. Pomůže vám s auditovaným schvalováním reportů, zápisů a veškeré smluvní dokumentace a stejně tak se pro vás stane nástrojem pro rychlý sběr dat. Navíc sníží chybovost a rizikovost, protože budete mít kdykoli a kdekoli k dispozici komplexní klientská data.

Podívejte se, jak bez zbytečných papírů funguje pojišťovna Metlife. Využívá mobilní aplikaci od adastra.one.

90 %

Automatizovaný převod dat z naskenovaných či vyfocených dokladů totožnosti zabrání 90 % všech chyb vznikajících na vstupu.

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Michal Kratochvíl

Ředitel divize Banking

Michal Kratochvíl