Automatizace, digitalizace, fintech

Automatizace, digitalizace, fintech

Propojte digitálně všechny procesy, technologie a lidi. Komplexní změny promítněte do procesů i technologií a tím i do celé organizace.

Digitalizace a automatizace všech interních i externích procesů od základu změní fungování bank a finančních institucí. Vše bude transparentní, efektivní, s využitím omnichannel komunikace, rychlejší a bez zbytečných papírů. Velkou roli v transformaci budou hrát IT systémy a inovativní přístupy jako umělá inteligence, strojové učení, hlasová či textová analytika. Začněte s námi postupnými kroky už nyní. Nenechte své klienty odejít ke konkurenci.

Jděte s trendy

Banky a finanční domy již několik let digitalizují své služby, soustředí se přitom hlavně na on-line bankovnictví. Přesto ale jejich iniciativy pokulhávají za FinTech start-upy, ať už kvůli zdlouhavým schvalovacím procesům nebo složitosti zasazení nového digitálního/fintech produktu do systémů banky či finanční instituce.

Zahraniční studie ukazují, že lidé věří velkým technologickým firmám jako je Google, Amazon a Apple a jsou ochotni k nim přenést svůj finanční život. Nenechte své klienty přejít jinam. Začněte s revolucí a obraťte se na Adastru. Společně propojíme vaše finanční služby s nejmodernějšími technologiemi a s posuneme vás na úroveň progresivních fintech společností.

Už dnes vám můžeme pomoci s:

  • Paperless dokumentací – naše mobilní aplikace např. zjednodušuje sepisování smluv v pojišťovně Metlife.
  • Rychlým a bezchybným zaváděním nových klientů do bankovních systémů – náš OCR systém proces identifikace klienta výrazně usnadňuje a zrychluje.
  • Digitálním onboardingem – bankám a nebankovním finančním institucím pomáháme se získáváním nových klientů. 
  • Digitálními procesy – dnes mají banky digitalizované části procesů, ale kompletně digitalizovaný proces od začátku do konce je spíše výjimkou.
  • Detekcí podvodů – odhalováním podvodného jednání s využitím strojového učení a umělé inteligence snižujeme počet falešně pozitivních případů a vaši detektivové se mohou zaměřit na menší počet těch skutečně rizikových.
  • Omnichannel komunikací s klienty – s námi budete komunikovat s klienty prostřednictvím všech vašich komunikačních kanálů. Když budete vědět, co klient právě potřebuje, můžete mu servisně i prodejně zareagovat kanálem dle jeho preference. Komunikaci můžete díky omnichannel nástrojům souběžně či návazně různě doplňovat a kombinovat.
  • a přicházíme se stále novými možnostmi…

Podívejte se, jak s mobilní aplikací od adastra.one funguje bez zbytečných papírů pojišťovna Metlife. Aplikace automatizovaně předchází i chybám při vyplňování pojistných smluv.  

Rádi byste získali řešení přímo na míru vašim potřebám? Kontaktujte nás ještě dnes.

Zanechte nám kontakt, ozveme se vám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Michal Kratochvíl

Ředitel divize Banking

Michal Kratochvíl