.

Application Performance Management

Dynatrace

Umělá inteligence pro sledování a analýzu výkonnostních problémů aplikací.

Uživatelská zkušenost je jedinou metrikou pro monitoring všech druhů aplikací. Pokud je webová aplikace o pouhou vteřinu pomalejší, konverzní poměr se sníží o 7 % a vy můžete přijít o zisk nebo si poškodit reputaci.Proto je potřeba řešit problémy s výkonem aplikací co nejdříve. K tomu slouží řešení pro správu výkonu aplikací APM (Application Performance Monitoring/Management).

Adastra je partnerem unikátního řešení Dynatrace, které bylo po jedenácté v řadě vyhodnoceno jako lídr pro oblast aplikačního monitoringu v rámci 2021 Gartner Magic Quadrant for APM.

Dynatrace: APM s umělou inteligencí

Dynatrace využívá umělé inteligence k tomu, aby v reálném čase vyhodnocovalo problémy ve výkonu aplikací a zrychlovalo jejich řešení. Umělá inteligence odhaluje i problémy, o kterých jste třeba nevěděli.

Dynatrace agreguje data ze všech úrovní aplikace, od uživatelského rozhraní, přes síť, server až na úroveň kódu. Vyhodnocuje všechny uživatele a zjistí, na jaké úrovni se problém vyskytuje. Umělá inteligence může například odeslat zprávu o problémech s databází externímu dodavateli hned, jak jej detekuje.

Dynatrace monitoring

Přínosy pro byznys

  • výrazně snižuje náklady na proaktivní řešení problémů s výkonem aplikací

  • zlepšuje uživatelskou zkušenost a reputaci

  • usnadňuje spolupráci mezi jednotlivými odděleními, IT a dodavateli

Hlavní benefity

  • Proaktivní podpora dostupnosti aplikací a kvality služeb
  • Zajištění end-to-end přehledu vašich kritických aplikacích
  • Automatizace: minimální údržba a konfigurace
  • Flexibilní možnosti provozování v cloudu nebo on-premise
  • Škálovatelnost
  • Auto-remediace
  • Minimální zátěž monitorované aplikace díky pokročilé agentové technologii
  • Úspora času IT týmu, možnost soustředit se na core business
  • Zvýšení kvality poskytovaných služeb 

Reference

Raiffeisen Bank logo

Dynatrace přispívá ke spokojenosti klientů s novým e-Bankingem. Pomáhá zajistit krátké reakční doby a efektivní řešení případných chyb. Díky tomu se podařilo od reaktivní podpory klíčového bankovního systému přejít k proaktivní.

Kooperativa pojišťovna logo

Díky Dynatrace Kooperativa a AIS Servis optimalizují procesy a zrychlila se komunikace, protože byznys a IT hovoří stejným jazykem. Doba odezvy pro uživatele při načítání jedné z on-line kalkulaček se zkrátila o 50 %. 

Generali Česká pojišťovna logo

Využívá řešení Dynatrace APM na aplikaci pro sjednávání neživotních smluv, která slouží celé prodejní síti Generali České pojišťovny. Díky němu se pro provoz i byznys minimalizovalo riziko nedostupnosti nebo dlouhých odezev systému.

Chcete vyzkoušet Dynatrace ještě dnes? Ozvěte se nám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Jiří Kurejko

Konzultant

Jiří Kurejko