Virtuální showroom

Virtuální showroom akceleruje váš byznys

Virtuální showroom propojuje obchodní prostor v tradičním smyslu s osobním přístupem a méně formální atmosférou. Vaše výrobky a služby můžete nabídnout v digitální podobě a zákazník Vás navštíví z pohodlí svého domova či kanceláře, odkudkoliv na světě ze svého počítače.

Digitalizace prostupuje všemi oblastmi byznysu a mění chování zákazníků, kteří se ve velké míře přesouvají do online a digitálního prostředí. Zaujmout zákazníka tak znamená vyjít mu vstříc a nabídnout mu jedinečný zážitek z interaktivního nákupu nebo poskytování služeb. Propojení reálného prostředí s unikátní zákaznickou zkušeností se propojuje ve virtuálním showroomu

Pozvěte své zákazníky do neotřelého prostředí a nabízejte jim zboží a služby z pohodlí jejich domova či kanceláře a přidejte originální zážitek díky zcela novému rozměru virtuální reality. 

Co nabízí virtuální showroom?

  • Online prostředí, ve kterém prezentujete a prodáváte stejně jako v kamenné provozovně.
  • Zákazník nebo klient se připojí kdykoliv a odkudkoliv.
  • Osobní interakce zůstává, realita se věrně přenáší do virtuální podoby.
  • Prodejní kanál, který nabízí příležitost pro minimalizaci nákladů na prodejní a pobočkové sítě.

Široké spektrum možností využití

  • Představení nových produktů a služeb
  • Originální prodejní kanál
  • Tiskové & PR konference
  • Online eventy, konference, webináře
  • Prezentace klientům, zákazníkům, partnerům v kreativním online prostředí
  • Veletrhy, výstavy
  • Obchodní jednání
None

Výhody řešení

  • Díky virtuální realitě umíme připravit jakékoliv kreativní řešení dle preferencní a přání a vytvořit personalizovaný obsah. 
  • Interaktivní komunikace se zákazníkem v reálném čase je plně zachována - odpovídejte na dotazy, reagujte na podněty.
  • Připojení odkudkoliv po celém světě bez nutnosti kamkoliv cestovat - 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
  • Zákazník se jednoduše připojí ze svého počítače bez nutnosti cokoliv instalovat nebo pořizovat speciální zařízení. 
  • Variabilita a komplexnost řešení – jeden virtuální showroom může zároveň sloužit jako pobočka, tréninkové centrum, call centrum nebo konferenční místnost pro jednání a prezentace. 
None

Zajímá vás řešení? Ozvěte se nám.

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Emil Beneš

Business Director Proboston & Team Leader Adastra Digital

Emil Beneš