.

FinReCo

FinReCo: rychlý a efektivní manažerský reporting

Přejděte od Excelů k plně automatizovanému řešení.

FinReCo zajistí

konsolidovaná data pro finanční reporting a controlling bez ručního upravování a přepisování Excelů

jednotnou finanční terminologii pro mateřskou společnost a její lokální zastoupení, pro její všechny dceřiné či jinak majetkově svázané firmy

transparentní schvalovací procesy včetně automatizovaného workflow a správy přístupových práv

Proč FinReCo

   

1 sekunda

Během jedné sekundy máte rozpad výsledovky po produktech.

   

Minuty místo dnů

FinReCo zrychlí pravidelný měsíční reporting z dnů na hodiny, někdy i minuty.

   

Hotovo za 3 měsíce

Za 3 měsíce od zahájení projektu přejdete na automatizované a standardizované reportování.

Pro koho je FinReCo

Finanční ředitelé a management

Mají díky jediné a jednotné verzi pravdy ve FinReCu finanční reporting plně pod kontrolou

Controlleři


Získají s FinReCem jistotu v detailních analýzách reportovaných čísel, ať už na ně nahlížejí podle produktů, zákazníků, zemí, poboček či řady dalších instancí

Zaujalo vás řešení FinReCo?   Napište nám.

Co je FinReCo

FinReCo, nástroj na podporu řízení a analýz, zavede do controllingu a řízení standardy a zpřístupní klíčové ukazatele KPI kdykoliv a kdekoliv. Obzvláště v post-konjunkturním čase COVID-19, kdy se společnosti potřebují soustředit na efektivitu a vytěžování svého potenciálu. 

FinReCo je předpřipravený datový sklad s reportingovou nadstavbou pro oblast financí, vhodný pro středně velké a velké korporace, které manažersky a/nebo statutárně finančně konsolidují. Obsahuje finanční modul, který poskytuje nejen všechny funkcionality potřebné pro manažerský reporting včetně alokací, ale i podporu pro statutární reporting včetně finanční konsolidace. Umožňuje transparentní a rychlý finanční reporting probíhající v pravidelných intervalech (měsíční, čtvrtletní, roční reporty) i ad hoc.

FinReCo také automaticky zajišťuje, že čísla v reportech se historicky nemění a změny se nepropisují do již uzavřených reportingových období. Jednou vyhodnocená KPIs zůstávají neměnná. Kromě manažerského reportingu získáte také nezávislou, plně automatizovanou manažerskou výsledovku.

80 %

FinReCo vyřeší 80 % požadavků, které finanční ředitelé kladou na data a reporting.

None

Klíčové vlastnosti FinReCo

Online v jakýkoli den a denní dobu má váš management vždy k dispozici aktuální finanční čísla pro strategická rozhodování.

3 stejné výsledky obdrží 3 různí controlleři na 3 dotazy na výsledovku.

Ze 3 týdnů na 3 dny zkrátíte přípravu finální podoby manažerské výsledovky včetně sběru dat.

Logika vašeho byznysu se přesune do reportingu a nebude už jen v hlavách a Excelech vašich controllerů, jejichž absence nebo odchod tak neohrozí vaši firmu.

Vaši controlleři začnou podporovat a analyzovat byznys místo nepopulárního sbírání a propojování Excelů.

Přínosy FinReCo pro byznys a IT

Transparentnost
Všichni přesně vidí, jaká data tvoří konsolidovanou položku.

Flexibilita v pořízení
Přesně podle svých potřeb a preferencí si zvolíte řešení nebo službu.

Plná automatizace
Změny se automaticky promítnou do všech instancí, bez nutnosti manuálních/ručních zásahů.

Nezávislost na IT oddělení
Controlleři a finanční manažeři pracují s FinReCem samostatně, bez pomoci IT oddělení.

Auditovatelné, spolehlivé výstupy
Výpočty z FinReCa můžete bez obav využít k nezávislému auditu nebo kontrolám ze strany státu.

Reference

None

   

CME

Získala pomocí FinReCa plnou kontrolu nad korporátním i lokálním reportingem, tj. aktuálními rozpočty i forecasty. Eliminovala lokální anomálie i odchylky, čímž výrazně urychlila proces reportingu a zvýšila jeho kredibilitu.

None

   

W.A.G. payment solutions

Uzavírá s FinReCem měsíční reporting v rámci jednoho dne, zatímco dříve byl potřeba týden i více. Využívá standardizovaného pojmenování byznysových kategorií, zná a kontroluje průběh jednotlivých procesů a je byznysově nezávislé na IT oddělení.

None

   

Adastra Group

Přešla na FinReCo během jednoho roku. Oddělení financí, management všech poboček a firem i jednotlivá byznys oddělení Adastry díky němu pracují rychleji, efektivněji a se stejnými čísly. Z dnů na 2 hodiny se zkrátila doba, v níž CFO Adastra Group uzavře měsíční reporting.

Napište si o konzultaci zdarma

Děkujeme

V co nejbližší době se vám ozveme.

Oto Gücklhorn

Account Manager

Oto Gücklhorn

David Kaláb

Ředitel divize Government & Insurance

David Kaláb