Kamenný obchod 4.0 už není žádné sci‑fi. Díky praktickému propojení nejrůznějších senzorů, cloudových technologií a umělé inteligence dokáže i běžná prodejní pobočka nabídnout vysoce personalizovaný zážitek, na který jsme zvyklí z digitálních platforem:

  • rozpozná pohlaví, věk i emoce návštěvníka
  • umožní jeho osobní přivítání
  • připraví mu nabídku šitou na míru jeho potřeb
  • nabízí automatické řízení front
  • průběžný přehled i souhrnné analýzy
    • jací zákazníci do prodejny chodí
    • kdy do prodejny chodí
    • co je zajímá
    • kde tráví čas
    • a třeba i s jakou náladou odcházejí

Dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků i maximální výtěžnosti prodejny nikdy nebylo snazší.

Koncept obchodu nové generace vyvinul Microsoft ve spolupráci se společností Adastra a předvádí ho naživo, přímo ve své pražské centrále. Prohlédnout si ho můžete i vy – napište na robert.havranek@microsoft.com.