Česká technologická konzultační společnost Adastra s 11 pobočkami po celém světě a dvoumiliardovým obratem posiluje firemní marketing. Na pozici marketingové ředitelky pražské kanceláře nastoupila Alice Zápotocká, která své zkušenosti z oblasti IT marketingu nasbírala ve společnosti Microsoft a SAP ČR.

V Adastře se Zápotocká zaměří zejména na nastavení nových marketingových nástrojů, které podpoří další růst firmy. „Byť přecházím do menší firmy, je pro mě Adastra velkou výzvou. Je to firma nadstandardně prosperující, inovativní, s unikátní firemní kulturou. Navíc je dodnes v rukách českých majitelů, což je mi velmi sympatické,“ říká Zápotocká.

Dodává, že hlavní náplní její práce je tvorba a naplňování marketingové strategie firmy a marketingové komunikace. „Vzhledem k tomu, že se firmě vždy dařilo, marketing plnil jen supportní roli. To chci změnit a obchod a marketing synergicky propojit. Více spolupracovat s partnery firmy, systematicky a strategicky tak budovat povědomí o brandu Adastry a rozšířit tak zákaznické portfolium.“

Alice Zápotocká do Adastry přichází z IT gigantu Microsoftu. Z pozice „Enterprise Marketing Lead“ zodpovídala za marketingovou komunikaci s velkými a středními subjekty, a to jak v komerční sféře, tak i v oblasti veřejné správy a samosprávy. Bohaté zkušenosti Zápotocká nasbírala také u lídra v oblasti podnikových aplikací SAP ČR, kde působila téměř deset let.