28. března 2017 se v Praze uskuteční summit DOTS 2017, který představí stávající vizi digitální transformace a směry, jakými mohou firmy i lidé v nich nastartovat digitální inovace pro podporu byznysu. Akci pořádá společnost Microsoft, do Prahy vůbec poprvé zavítá Satya Nadella, současný CEO společnosti. Adastra jako Gold Partner akce, se bude věnovat oblasti internetu věcí (IoT – Internet of Things) a provede účastníky svou vzorovou prodejnou budoucnosti, tzv. „New Generation Storem“.

Mezi řečníky třetího ročníku konference, která letos nese název DOTS – Digital Opportunities and Transformation Summit 2017 – patří přední osobnosti, odborníci a inovátoři z mnoha oborů. Vedle CEO Microsoftu vystoupí například také futurolog Gerd Leonhard, lékař Jan Pirk, Matthew Brown, ředitel globální konzultantské firmy Echochamber, či Biljana Weber, generální ředitelka české pobočky Microsoftu.

V rámci doprovodného programu konference se účastníci také budou moci seznámit s technologiemi zítřka prostřednictvím několika scénářů např.:

  • jak pomocí umělé inteligence naučit počítač myslet, jednat a kreslit jako Rembrandt
  • jak IoT technologie pomohly české LIAZce být mezi první desítkou na rallye Dakar
  • jak vytvářet 3D vizualizace v aplikaci HoloLens
  • jak může v blízké budoucnosti vypadat obchod vybavený IoT technologiemi

New Generation Store

V simulované interaktivní prodejně Adastry zažijete díky technologiím IoT zákaznický servis, který bude plně reflektovat vaše potřeby a se kterým se budete cítit komfortně. V roli manažera prodejny naopak zjistíte, jak je možné zefektivnit běh prodejny či přímo sítě poboček.

Ukážeme vám, že technologie IoT pomáhají zodpovědět klíčové otázky pro úspěšný chod podnikání, například: jak predikovat potřeby zákazníků na prodejně; jak obsloužit ty zákazníky, kterým nevyhovuje přímý osobní kontakt, a proto se chtějí vyhnout přímé komunikaci s asistenty prodeje; jak sledovat a vyhodnocovat počet osob před obchodem či přímo v obchodě s cílem vyvarovat se neoblíbeným frontám; nebo jakým způsobem zvýšit návštěvnost a současně i objem prodejů a zisku v rámci pobočky či celé sítě.

New Generation Store, Adastra

Zajímá Vás tedy

  • Jak by se mohl zlepšit zákaznický servis díky IoT technologiím?
  • Už jste někdy zkoušeli prodat automobil pomocí virtuální reality?
  • A co všechno lze naučit počítač skrze strojové učení a umělou inteligenci?

…pak si DOTS 2017 nenechte ujít!