Společnost se umístila v rámci první stovky nejžádanějších firem v oblasti informačních technologií na domácím trhu. Výsledky průzkumu mezi českými studenty za rok 2016 publikovala společnost Universum.

Adastra je dlouhodobě mezinárodním lídrem v oblasti informačního managementu, který propojuje technologické poradenství se sférou byznysu. Uplatnění na rozmanitých projektech u významných národních i nadnárodních klientů však nalézají nejen odborně seniorní pracovníci, avšak stále častěji také talentovaní studenti informačních i ekonomických oborů, kterým společnost otevírá dveře.

„Studující vysokoškoláci, které baví a láká svět consultingu a nových technologií, jsou naší cílovou skupinou. U absolventských pozic nevyžadujeme praxi, stačí nám chuť se učit nové věci a o zbytek se postaráme my. Mají-li studenti relevantní praxi, je to samozřejmě bonus,“ prozradil Zbyněk Němec, personální ředitel Adastry, v rozhovoru pro Universum.

V průzkumu společnosti Universum se Adastra v loňském roce umístila konkrétně na 74. místě mezi první stovkou nejlepších zaměstnavatelů na českém trhu. Jak také Zbyněk Němec uvedl, dlouhodobou strategií společnosti v tomto ohledu je především, aby byla viděna a vnímána v očích studentů jako partner pro vlastní budoucí růst. Zároveň potvrdil, že se Adastra kontinuálně snaží utvářet své povědomí o dobré značce zaměstnavatele skrze různé komunikační prostředky, jako jsou sociální sítě, studentské veletrhy a různé spolupráce s vysokými školami či různými netradičními metodami.

Kompletní výsledky průzkumu byly uveřejněny v Hospodářských novinách v příloze Pro Byznys (11/2016).

Zdroj: Pro Byznys, HN (24. 11. 2016)