Adastra představila svá řešení v oblasti Big Data na konferenci Prime for Big Data, která se konala 15. 4. 2015 v Národní technické knihovně. Cílem konference bylo představení významu Big Dat pro strategii firem, zejména pak pro práci marketingu, obchodních týmů i vedení firmy. Podle organizátorů, agentury Blue Events, se jí zúčastnilo více než 210 odborníků.

Za společnost Adastra vystoupil Jakub Augustín, business konzultant, s prezentací „Kdo těží z Big Data nejvíce a co to přináší zákazníkovi.“

„Nebojte se velkých dat! Pusťte se do toho, využijte chytře ta, která máte na dosah,“ říká Jakub Augustín. „Data jsou všude kolem nás. Poznejte své zákazníky přes scoring ze sociálních sítí, analyzujte jejich sociální vztahy a vazby. Nákupní chování poznávejte mikrosegmentací, pohledy do nákupního košíku a lifestylovými analýzami.“

Chcete-li se seznámit s jeho prezentací, rádi Vám ji poskytneme. Pošlete prosím e-mail na adresu akce@adastra.cz.

Současně na konferenci poskytl organizátorům interview, které najdete na YouTube.

Fotografie z akce a více z průběhu konference najdete také na našem Facebooku.