Umělá inteligence a cílená práce s daty dokáží významně zkvalitnit péči o zákazníka a jeho zákaznickou zkušenost.

Přijměte pozvánku na čtvrtý ročník konference Primetime for…Big Data & Artificial Intelligence, která se uskuteční 21. března 2018 v Národní technické knihovně v Praze. Tématem letošního setkání je strategické využití velkých dat a umělé inteligence v byznysových řešeních.

Adastra jako stříbrný partner konference vystoupí v rámci akce společně s Blindspot Solutions, expertem na umělou inteligenci a novým členem Adastra Group.

Přijďte si v rámci poledního bloku programu Marketing 4.0 od 11:00 do 13:15 poslechnout vystoupení Ondřeje Vaňka, spoluzakladatele společnosti Blindspot Solutions, na téma Predikce kompletního nákupního košíku. Dozvíte se, jak můžete efektivně pracovat s velkými daty a v čem konkrétně mohou pomoci prediktivní modely při zefektivnění prodeje zboží.

Pět otázek pro Ondřeje Vaňka, spoluzakladatele Blindspot Solutions

Co konkrétně je obsahem vaší přednášky Predikce kompletního nákupního košíku na konferenci Primetime for…Big Data 2018?
Prezentace použití pokročilých metod strojového učení, které umožňuje s vysokou přesností předpovídat většinu nákupního košíku stálého uživatele e-shopu s potravinami.

2. V čem se liší predikce kompletního nákupního košíku od jeho analýzy, která je už poměrně běžnou součástí výzkumu v retailu?
Analýza typicky zkoumá, které zboží si zákazník kupuje dohromady, jak často atd. Umožňuje lépe porozumět chování zákazníků. Predikce jde o krok dál a proaktivně předpovídá, co si zákazník daný den koupí.

3. Jakou roli v celém procesu hrají Big Data?
Dat ke zpracování je velké množství (počet nákupů přes všechny uživatele za několik let nazpět se všemi relevantními daty). Je tudíž nutné tato data předzpracovat pomoci metod používaných při zpracovaní velkých dat, aby bylo možné naučit prediktor.

4. Jak může Blindspot Solutions přispět svým řešením k zefektivnění pro­deje?
Tím, že získáme predikci pro každého zákazníka, dokážeme predikovat celkovou potřebu a spotřebu zboží. Na základě těchto předpovědí můžeme lépe plánovat naskladňovaní, logistiku a celou řadu back-office operací.

5. Jaká je vaše vize retailu v následujících 3–5 letech? 
Ještě větší míra automatizace procesu na back-office (sladovnictví, objednávky, plánovaní rozvozu). Vše výhledově spěje k automaticky doplňované lednici bez našeho zásahu. :-)      


Zastavte se v průběhu dne také na stánku Adastry na konferenčním expu. Budete zde moci zkonzultovat možná řešení v oblasti velkých dat pro váš byznys. Zároveň se můžete dozvědět, jak vaše velká data pomocí Advanced Analytics opravdu vytěžit a využít pro další rozvoj vašeho byznysu, zlepšení zákaznické zkušenosti vašich klientů i v dalších oblastech. Možnosti vám ochotně představí Dagmar Bínová, Big Data Science Leader Adastry.

Potkejte se s Adastrou a Blindspot Solutions v rámci Primetime for… Big Data & AI 2018.