Digitalizace proměňuje podobu mnoha odvětví od výroby až po vlastní kontakt s koncovým uživatelem produktu. Firmám přináší nové možnosti, například ve zvyšování produktivity, rychlejších go-to-market modelech, efektivnější logistických pro­cesech a v poskytování zboží či služeb a zkvalitňování zákaznické zkušenosti. Adastra přitom sta­ví na efektivní práci s daty, jejich analýzách (např. pomocí přístupů Data Science, Advanced Analytics, Machine Learnign atd.) a inovativními technologiemi (jako Internet of Things – IoT, Big Data apod.) a realizuje projekty z oblasti digitální transformace u nás i v zahraničí. 

Své zkušenosti bude Adastra sdílet coby partner dvou konferencí o digitalizaci, které se uskuteční v průběhu měsíce listopadu:

IDC Manufacturing Forum 2018

Podle výzkumů společnosti IDC se 54 % výrobních podniků v Evropě nachází ve fázi, kdy se jim nedaří efektivně pokračovat v započatých transformačních programech. Přijďte si vyslechnout, jaké zkušenosti se zaváděním moderních technologií při zvyšování efektivity a v automatizaci mají průmyslové organizace v České republice. 

Datum: 5.-6. listopadu 2018

Místo: ŠKODA Auto Muzeum, tř. Václava Klementa 294, 293 60 Mladá Boleslav

Za Adastru se akce zúčastní naši lídři pro oblast Big Data a Data Science - Dagmar Bínová a Jakub Augustín - kteří budou přítomni pro networking v průběhu celé konference. V úterý 6. listopadu si v čase 12:30–12:45 můžete také poslechnout přednášku Dagmar Bínové na téma: Inovace ve výrobě: brzy budou všude rozhodovat data.

Více informací o akci

VYBAVENÍ PRODEJNY – aneb každý sortiment potřebuje to své

Čím oslovit zákazníka a jak podnítit jeho chuť nakupovat? Každý druh sortimentu vyžaduje jiný přístup. Nechte se inspirovat zkušenostmi, radami a tipy odborníků, jak vytěžit z každé části prodejní plochy maximum. 

Datum: 7. listopadu 2018
Místo: PwC Legal, City Green Court, Hvězdova 1734/2c, 140 00 Praha 4

Za Adastru na akci vystoupí Zdeněk Soldán, zkušenýkonzultant a specialista na oblast Internetu věcí (IoT). Tématem jeho přednášky bude: Digitální vybavení prodejen – benefit pro zákazníky i management obchodů.

Námět vystoupení: Udržet si zákazníka či získat nového je v retailu stále těžší. Už nestačí zaujmout nabídkou zboží, čím dál větší roli bude mít poskytnutý zákaznický servis nebo netradiční a inovativní vybavení prodejen. Je váš zákazník přesycen množstvím uniformních reklam, které na něj svítí na každém rohu? Právě vy ho pomocí interaktivních displejů můžete oslovit relevantní reklamou šitou na míru. Našel něco na internetu a v prodejně tápe? Nevadí, mobilní aplikace umí propojit online svět s kamenným obchodem a zákazníka odnavigovat k produktům, které si předvybral na webu. Moderní vybavení je důležitým nástrojem pro management prodejen a obchodních sítí. Skutečně víte, kolik zákazníků přijde do vaší prodejny a uskuteční nákup? Víte, kdy k vám chodí nejvíce zákazníků, jaké jsou jejich demografické údaje a kudy se pohybují? Umíte jim přizpůsobit rozmístění zboží a po velké prodejně je třeba i navigovat?  Pracujete s reálnými daty nebo se rozhodujete na základě odhadů či domněnek? Tvrdá data získáte díky technologiím a řešením internetu věcí od společnosti Adastra. Funkční scénáře máme připravené, pilotní projekty dokončené. Co byste mohli využít právě vy?

Zastavte se také na našem stánku, který připravujeme ve spolupráci se společností Sam­sung. Na jejích LCD displejích si můžete sami otestovat řešení pro Face Recognition a ukázkovou personalizaci nabídky na základě demografické segmentace. 

Více informací o akci

Těšíme se na společné setkání!