Ve čtvrtek 7. září 2017 v Pražské tržnici proběhla vizionářská a futuristická akce Future Port Prague. Naše IoT řešení z New Generation Store přišlo do stánku Microsoftu vyzkoušet mnoho lidí. Děkujeme za návštěvu.

Řešení na rozpoznání obličeje na sklonku dne udávalo, že 16 % návštěvníků tvořily ženy a skoro 40 % návštěvníků stánku se cítilo šťastně. Také chcete vědět, jaký je profil zákazníků, kteří vstoupí třeba do vašeho obchodu? Tak se nám ozvěte.

„Prosím postavte se před kameru a my vám doporučíme správnou aktivitu pro zítřejší den,“ vyzývalo návštěvníky festivalu IoT řešení od Adastry. Na základě technologie pro rozpoznání obličeje rozdělilo zájemce na muže a ženy a do několika věkových skupin. A nabídlo jim například takovýto program:

  • chlapcům pořádnou gamesu na Xboxu
  • mužům 26–40 let projížďku v rychlých autech
  • ženám 15–25 let shopping
  • skupince mužů a žen 41–55 let Bigbít