Vysoké podpatky už nemusí být noční můrou mnoha žen. Z New Yorku přichází aplikace True Gault, která po­mocí skenu nohou pomůže vytvořit perfektně pad­noucí obuv. Tato novinka v oblasti maloobchodu, která spojuje módu a technologie, po­souvá obecný trend personalizace zboží a služeb na zcela novou úroveň.

Adastra tento směr trhu potvrzuje i ve službách. Její projekt na personalizaci nabídek v přední české ban­ce zvýšil konverzní míru při prodeji úvěrů do­konce dvanáctinásobně. 

„Zákazníci mají rádi pocit, když je jim věnována výhradní péče, a čím dál více ji vyžadují. Zatímco dříve každý hokynář znal své zákazníky a uměl jím nabídnout zboží dle jejich preferencí, dnes toto nahrazujeme algoritmy a umělou inteligencí. Ale princip zůstává stále stejný. Ten, kdo dá zákazníkům pocit výjimečnosti a důležitosti bude mít vyšší tržby i vyšší zisk,“ pot­vrzuje žádanost personifikace v maloobchodu Pavel Kysela, generální ředitel Adastry.

Přečtěte si celý článek o spojení dvou zdánlivě neslu­čitelných odvětví  poukazující na rostoucí trend masové personi­fikace zboží i služeb, který publikoval deník MF DNES (7. 8. 2017). Článek naleznete také v online verzi.