Adastra logo
MENU
  • Řešení
  • Technologie
  • Klienti
  • O Adastře
  • Články
  • Kariéra
  • Kontakt
  • Hledat
  • CSCS
    • Česky
    • English
    • 中文
  • Řešení
  • Technologie
  • Klienti
  • O Adastře
  • Články
  • Kariéra
  • Kontakt
  • CSCS
    • Česky
    • English
    • 中文
Jste zde:
  • Úvodní stránka
  • Byznys řešení
  • Campaign Management

Campaign Management


Efektivní cílení kampaní
na Vaše klienty

Už nechcete během roku realizovat jen několik plošných kampaní, ale chcete přejít na stovky přesně a efektivně cílených kampaní (BTL)? V tom případě je ideální čas implementovat Campaign Management (CM). Adastra Campaign Management přináší snadné a komplexní řešení pro řízení všech vašich marketingových kampaní. Nemusí sloužit pouze pro marketingové účely, ale je velmi vhodné i pro podporu vymáhacích procesů, zefektivňuje marketingové rozhodování a vede k lepšímu
budování vztahu se zákazníkem.

Adastra Campaign Management vám umožní zaměřit se na marketingové aktivity vedoucí k lepšímu vybudování vztahu se zákazníkem – ke zvýšení zákaznické loajality a spokojenosti, ke snížení odchodu klientů a k umožnění cross-sellu a up-sellu.

Klíčové byznys přínosy:

  • Zvýšení očekávané úspěšnosti kampaní
  • Zvýšení efektivity práce marketingových specialistů
  • Snížení nevhodného oslovení klienta a distribučních nákladů na kampaň
  • Umožňuje paralelní spuštění velkého množství kampaní
  • Umožňuje průběžné vyhodnocování efektivity kampaní

Campaign Management je pro moderní společnost klíčovým obchodním prvkem v marketingové strategii.

4

hlavní fáze životního cyklu kampaně, které Campaign Management řídí: příprava, nastavení, spuštění, vyhodnocení

Náš ověřený nástroj


Adastra Campaign Management

Jak by měl ideálně vypadat nástroj zajišťující kompletní životní cyklus kampaně?

Uživateli Campaign Managementu jsou tvůrci kampaní, většinou z oddělení marketingu. V některých společnostech CM nástroj slouží i pro podporu procesů vymáhání.

Vlastnosti ideálního systému CM jsou následující:

Vytvoření kampaně

  • Uživatelsky přívětivé prostředí od plánování, přes návrh až po exekuci kampaní
  • Evidence informací o kampaních: popis, vlastník, náklady atd.

Příprava seznamu pro oslovení

  • Výběr klientů pro kampaně na základě informací z datamartu (produktové info, socio-demo, prediktivní modely, segmentace …)
  • Import seznamu klientů z externích zdrojů
  • Vytváření kontrolních skupin

Realizace kampaní

  • Spuštění kampaní jednorázově, opakovaně, pravidelně
  • Plánovač / kalendář kampaní, periodizace kampaní
  • Prioritizace kampaní
  • Možnost schvalování dalšími osobami
  • Kontaktní historie

Komunikační kanály

  • Direct Mail, SMS / MMS, Export do csv, Call centrum, E-mailing
  • Multikanálová komunikace (oslovení více kanály např. follow-up email)
  • Vytváření šablon v HTML / Call Script editoru

Reporty a vyhodnocení:

Administrace

  • Kontaktní politika – řešena výběrem vhodných kritérií pro kampaň
  • Zákaz zařazení klienta – princip blacklistu

Vyspělé Campaign Management nástroje navíc obsahují moduly, které zvyšují podporu obchodního přínosu celého nástroje.

Možné rozšíření CM

  • Modul automatizovaného komunikačního plánu
  • Modul optimalizace kampaní
  • Modul Event Driven Marketingu

Líbí se vám náš model a chtěli byste ho aplikovat ve vaší společnosti? Ozvěte se nám!

I přes nepříznivé ekonomické podmínky a stagnující trh spotřebitelských úvěrů Cetelem roste a Adastra nám v tom už více než 12 let pomáhá.


Václav Horák, generální ředitel společnosti Cetelem

Případové studie


Příběhy úspěšných projektů

Přečtěte si příběhy úspěšně realizovaných projektů. Nachází se v nich cenná moudrost těžce nasbíraných zkušeností a jistě i odpovědi na mnohé vaše otázky.

  • ČSOB Pojišťovna s pomocí Adastry implementovala systém pro měření výkonu obchodníků

    • Řešení: Campaign Management, DWH / BI, Řízení obchodní sítě
    • Technologie: Campaign Management

    Management pojišťovny nyní může kdykoliv změřit výkon obchodního zástupce. Dříve těžko dostupná data jsou dnes na dosah ruky.

  • Řešení ACM společnosti Adastra pomáhá automatizovat a zefektivnit řízení kampaní v ČSOB Pojišťovně

    • Řešení: Campaign Management, DWH / BI, Řízení obchodní sítě
    • Technologie: Campaign Management

    Před implementací ACM byly sady klientů určených k oslovení vybírány ručně, stejně tak bylo ručně prováděno vlastní oslovování a vyhodnocování kampaní. Cílem byla automatizace a zefektivnění řízení kampaní a jejich vyhodnocování.

  • Cetelem implementoval řešení Adastra Campaign Management, zvýšil tak efektivnost cílení marketingových kampaní

    • Řešení: Campaign Management, DWH / BI, Datové migrace
    • Technologie: Campaign Management

    Zavedením aplikace Campaign Management Cetelem získal uživatelsky jednoduchý nástroj, pomocí kterého efektivně komunikuje se svými klienty.

Lidé


Vaši experti na Campaign Management

Naše dobrá pověst stojí na schopných lidech, kteří dotáhnou váš projekt do zdárného konce. Poznejte svůj nový tým a neváhejte nás kontaktovat!

  • Jaroslav Vlček

    Senior Consultant

      profil
      napsat
  • Jan Pospíšil

    Consultant

      napsat
  • Jaroslav Chalupa

    Consultant

      napsat
  • David Krkoška

    Consultant

      napsat

Kam pokračovat


Související řešení a technologie

Máte ještě čas a zajímají vás i další oblasti, ve kterých vám můžeme pomoct? Skvělé, přečtěte si tedy například o těchto řešeních a technologiích.

  • Customer Intelligence

    Chcete mít spokojené a loajální zákazníky? Nabídněte jim produkty šité na míru správným způsobem a v pravý okamžik!

  • DB

    Ukládáte a čtete svá data do databází? My také a nedělá nám to žádný problém. Velmi rádi s tím pomůžeme i vám.

  • Fraud Detection

    Vyvinuli jsme a spravujeme sofistikovaný systém pro detekci fraudu pro přední české mobilní operátory.

  • Domů
  • Řešení
  • Technologie
  • Klienti
  • Články
  • O Adastře
  • Kontakt
  • Kariéra

Byznys řešení

  • Budgeting & Planning
  • Customer Intelligence
  • BI Competency Center
  • Data Governance
  • Řízení obchodní sítě
  • Solvency II
  • Campaign Management
  • Další byznys řešení

ICT řešení

  • DWH / BI
  • Self Service BI
  • BI a Mobile BI
  • Big Data
  • EAI
  • MDM
  • APM
  • Další ICT řešení

Technologie

  • Databáze
  • ETL/ELT
  • Reporting & BI
  • Budgeting & Planning
  • Řízení rizik
  • Application Development

Případové studie

  • Generální finanční ředitelství
  • Český statistický úřad
  • IKEA
  • Kooperativa & AIS Servis
  • Tyrecheck
  • Velká ruská banka
  • Další studie
eubizz-awards.jpg

2016 © Adastra. All rights reserved. | Ochra­na osobních údajů