Campaign Management
Už nechcete během roku realizovat jen několik plošných kampaní, ale
chcete přejít na stovky přesně a efektivně cílených kampaní (BTL)?
V tom případě je ideální čas implementovat Campaign Management
(CM). Adastra Campaign Management přináší snadné a komplexní
řešení pro řízení všech vašich marketingových kampaní. Nemusí
sloužit pouze pro marketingové účely, ale je velmi vhodné i pro podporu
vymáhacích procesů, zefektivňuje marketingové rozhodování a vede
k lepšímu
budování vztahu se zákazníkem.
Adastra Campaign Management vám umožní zaměřit se na marketingové aktivity vedoucí k lepšímu vybudování vztahu se zákazníkem – ke zvýšení zákaznické loajality a spokojenosti, ke snížení odchodu klientů a k umožnění cross-sellu a up-sellu.
Klíčové byznys přínosy:
Campaign Management je pro moderní společnost klíčovým obchodním prvkem v marketingové strategii.
4
hlavní fáze životního cyklu kampaně, které Campaign Management řídí: příprava, nastavení, spuštění, vyhodnocení
Náš ověřený nástroj
Jak by měl ideálně vypadat nástroj zajišťující kompletní životní cyklus kampaně?
Uživateli Campaign Managementu jsou tvůrci kampaní, většinou z oddělení marketingu. V některých společnostech CM nástroj slouží i pro podporu procesů vymáhání.
Vlastnosti ideálního systému CM jsou následující:
Vytvoření kampaně
Příprava seznamu pro oslovení
Realizace kampaní
Komunikační kanály
Reporty a vyhodnocení:
Administrace
Vyspělé Campaign Management nástroje navíc obsahují moduly, které zvyšují podporu obchodního přínosu celého nástroje.
Možné rozšíření CM
Líbí se vám náš model a chtěli byste ho aplikovat ve vaší společnosti? Ozvěte se nám!
I přes nepříznivé ekonomické podmínky a stagnující trh spotřebitelských úvěrů Cetelem roste a Adastra nám v tom už více než 12 let pomáhá.
Případové studie
Přečtěte si příběhy úspěšně realizovaných projektů. Nachází se v nich cenná moudrost těžce nasbíraných zkušeností a jistě i odpovědi na mnohé vaše otázky.
Management pojišťovny nyní může kdykoliv změřit výkon obchodního zástupce. Dříve těžko dostupná data jsou dnes na dosah ruky.
Před implementací ACM byly sady klientů určených k oslovení vybírány ručně, stejně tak bylo ručně prováděno vlastní oslovování a vyhodnocování kampaní. Cílem byla automatizace a zefektivnění řízení kampaní a jejich vyhodnocování.
Zavedením aplikace Campaign Management Cetelem získal uživatelsky jednoduchý nástroj, pomocí kterého efektivně komunikuje se svými klienty.
Lidé
Naše dobrá pověst stojí na schopných lidech, kteří dotáhnou váš projekt do zdárného konce. Poznejte svůj nový tým a neváhejte nás kontaktovat!
Kam pokračovat
Máte ještě čas a zajímají vás i další oblasti, ve kterých vám můžeme pomoct? Skvělé, přečtěte si tedy například o těchto řešeních a technologiích.